Przejdź do głównej zawartości
Konfiguracja menu w postaci listy

Menu typ lista, e-menu

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

W GoPOS dostępne są szablony menu Grid oraz Lista.

O tym jak ustawić menu do sprzedaży na POS za pomocą Menu Grid, dowiesz się z poniższego artykułu:


Menu w postaci listy wykorzystasz do wygenerowania E-menu, menu do Twojego sklepu online oraz do wysyłania menu do portali zewnętrznych, np. Uber eats, Glovo, Bolt, Wolt itp. oraz do konfiguracji menu w Kiosku.

Konfiguracja menu lista w GoPOS:

  1. Zaloguj się do GoPOS.

  2. W panelu po lewej stronie wybierz Menu > kliknij ikonę 3 kropek > Dodaj.

  3. Wpisz nazwę menu i wybierz opcję Lista. Ustaw menu jako aktywne. Wybierz Tag zdjęć z listy (tag definiuje zdjęcia, które będą wykorzystane na e-menu). Kliknij Zapisz – Menu zostanie utworzone.

    Jeśli zdjęcia w e-menu mają być inne niż na menu Grid, użyj Tag. Pamiętaj o dodaniu zdjęć do produktów i otagowaniu ich.

  4. Dodawanie sekcji: Kliknij+Dodaj sekcję, wpisz tytuł, a następnie kliknij Zapisz. Sekcja pojawi się na liście.
    Aby dodać zdjęcie do sekcji: kliknij trzy kropki z prawej strony sekcji i wybierz Ustaw zdjęcie.

  5. Dodawanie produktów do sekcji: Możesz przypisać utworzone wcześniej produkty lub całe kategorie. Kliknij + z prawej strony sekcji, a następnie wybierz, czy chcesz dodać Wariant, Produkt czy Kategorię. Znajdź produkt na liście. Zaznacz checkbox obok jego nazwy i kliknij Wybierz. Produkt zostanie dodany do sekcji.

    Z tego poziomu możesz również dodać nowy produkt klikając Utwórz.

  6. Konfiguracja układu: Zdecyduj w jakiej kolejności będą wyświetlane sekcje oraz produkty. Aby zmienić kolejność, złap odpowiednią kategorię lub produkt z lewej strony za szare kropki i przesuń w odpowiednie miejsce.

    Tak przygotowane menu możesz przesłać, np. do swojego sklepu.

    O tym jak to zrobić, przeczytasz w poniższym artykule:


👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?