Przejdź do głównej zawartości

Konfiguracja menu w postaci listy

Dodanie i edycja menu typu lista do e-menu, kiosku lub portali zewnętrznych

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Menu w formie listy to uniwersalne narzędzie, które pozwala Ci przygotować e-menu, menu dla sklepu online, a także wysłać menu do portali takich jak Uber Eats, Glovo, Bolt czy Wolt. Artykuł przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia i edycji menu typu lista w systemie GoPOS.

Tworzenie nowego menu typu lista

Aby utworzyć menu w formie listy:

  1. Przejdź na app.gopos.io i wybierz Menu z lewego panelu.

  2. Kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu i wybierz Dodaj.

  3. W wyświetlonym oknie:

    • Wprowadź nazwę menu.

    • Ustaw Typ: Lista.

    • Uzupełnij Tag (opcjonalnie).

  4. Kliknij Zapisz, aby utworzyć menu.

Tag pozwala filtrować zdjęcia przypisane do produktów lub kategorii. Jeśli nie wskażesz taga, system użyje domyślnych zdjęć.

Dodawanie sekcji do menu

Po utworzeniu menu, możesz dodać do niego sekcje:

  1. Kliknij + Dodaj sekcję.

  2. Wprowadź nazwę sekcji.

  3. Wybierz produkty z:

    • całej kategorii,

    • pojedynczych produktów,

    • wybranych wariantów.

Dobrą praktyką jest tworzenie przejrzystych sekcji odpowiadających np. kategoriom z karty dań: „Pizza”, „Desery”, „Napoje”.

Tłumaczenia sekcji menu

Dla każdej sekcji możesz dodać tłumaczenia, które będą wyświetlane dla klienta końcowego:

  1. Kliknij trzy kropki przy sekcji > Edytuj.

  2. W oknie edycji dodaj tłumaczoną nazwę i opis w językach skonfigurowanych w lokalizacji.

  3. Zatwierdź przyciskiem Zapisz.

Gdzie wykorzystasz menu typu lista?

Tak skonfigurowane menu może być użyte w aplikacjach:

  • GoKiosk – do prezentacji menu w kiosku samoobsługowym.

  • GoOrder – do sprzedaży online.

  • GoHUB – do wysłania menu do zewnętrznych portali.

Więcej informacji znajdziesz w powiązanych artykułach:


Menu typu lista to wygodny sposób na tworzenie czytelnych i zorganizowanych ofert dla Twoich klientów. Umożliwia szybkie udostępnianie menu online i integrację z systemami zewnętrznymi.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?