Chcesz szybko sprawdzić, które zamówienia zostały zamknięte fiskalnie, a które niefiskalnie? Bez problemu! Możesz łatwo filtrować raporty sprzedaży według statusu fiskalizacji oraz filtrować listy rachunków, aby szybko odnaleźć transakcje.
Filtrowanie według statusu fiskalizacji działa w raportach: Sprzedaż rachunków, Sprzedaż produktów, Sprzedaż kategorii, Metody płatności
Filtrowanie w raportach sprzedaży
Oto jak to zrobić:
Z bocznego panelu wybierz Raporty i wybierz interesujący Cię raport (np. Sprzedaż rachunków).
Kliknij Dodaj filtr i z rozwijanej listy wybierz Status fiskalizacji.
Zafiskalizowane: Wyświetli transakcje zamknięte fiskalnie.
Niezafiskalizowane: Wyświetli transakcje zamknięte niefiskalnie.
Możesz łączyć filtr statusu fiskalizacji z grupowaniem kolumnowym, aby uzyskać jeszcze bardziej szczegółowe wyniki.
Filtrowanie rachunków na liście
Aby zobaczyć konkretne rachunki przejdź do listy rachunków:
Z bocznego panelu wybierz Sprzedaż > Rachunki.
Kliknij Dodaj filtr i wybierz Status fiskalizacji: Zafiskalizowane lub Niezafiskalizowane w zależności od tego, jakie rachunki chcesz zobaczyć.
Dodaj dodatkowe kolumny, klikając w Kolumny w prawym górnym rogu.
Możesz np. dodać kolumnę Data fiskalizacji, aby szybko sprawdzić, kiedy dany rachunek został zafiskalizowany.
Lista rachunków zostanie automatycznie zaktualizowana, pokazując tylko rachunki spełniające wybrane kryteria.
Status fiskalizacji w podglądzie rachunków
Status fiskalizacji będzie także widoczny w podglądzie rachunków.
Aby wejść w podgląd rachunku:
Na liście rachunków kliknij w numer rachunku, który Cię interesuje.
W otwartym podglądzie rachunku informacja o statusie fiskalizacji będzie widoczna na górze dokumentu.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.