Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkoweRaportowanieFAQ
Jak szybko znaleźć zamówienie zafiskalizowane i niezafiskalizowane?
Jak szybko znaleźć zamówienie zafiskalizowane i niezafiskalizowane?

Filtrowanie po statusie fiskalnym i niefiskalnym.

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Chcesz szybko sprawdzić, które zamówienia zostały zamknięte fiskalnie, a które niefiskalnie? Bez problemu! Możesz łatwo filtrować raporty sprzedaży według statusu fiskalizacji oraz filtrować listy rachunków, aby szybko odnaleźć transakcje.


Filtrowanie według statusu fiskalizacji działa w raportach: Sprzedaż rachunków, Sprzedaż produktów, Sprzedaż kategorii, Metody płatności

Filtrowanie w raportach sprzedaży

Oto jak to zrobić:

  1. Z bocznego panelu wybierz Raporty i wybierz interesujący Cię raport (np. Sprzedaż rachunków).

  2. Kliknij Dodaj filtr i z rozwijanej listy wybierz Status fiskalizacji.

  • Zafiskalizowane: Wyświetli transakcje zamknięte fiskalnie.

  • Niezafiskalizowane: Wyświetli transakcje zamknięte niefiskalnie.

Możesz łączyć filtr statusu fiskalizacji z grupowaniem kolumnowym, aby uzyskać jeszcze bardziej szczegółowe wyniki.

Filtrowanie rachunków na liście

Aby zobaczyć konkretne rachunki przejdź do listy rachunków:

  1. Z bocznego panelu wybierz Sprzedaż > Rachunki.

  2. Kliknij Dodaj filtr i wybierz Status fiskalizacji: Zafiskalizowane lub Niezafiskalizowane w zależności od tego, jakie rachunki chcesz zobaczyć.

  3. Dodaj dodatkowe kolumny, klikając w Kolumny w prawym górnym rogu.
    Możesz np. dodać kolumnę Data fiskalizacji, aby szybko sprawdzić, kiedy dany rachunek został zafiskalizowany.

Lista rachunków zostanie automatycznie zaktualizowana, pokazując tylko rachunki spełniające wybrane kryteria.

Status fiskalizacji w podglądzie rachunków

Status fiskalizacji będzie także widoczny w podglądzie rachunków.

Aby wejść w podgląd rachunku:

  1. Na liście rachunków kliknij w numer rachunku, który Cię interesuje.

  2. W otwartym podglądzie rachunku informacja o statusie fiskalizacji będzie widoczna na górze dokumentu.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?