👋Witamy w GoPOS
Przejście przez proces logowania jest szybkie i proste. Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez cały proces.
Jeśli Twoje konto zostało utworzone przez dział sprzedaży lub partnera biznesowego i otrzymałeś e-mail z zaproszeniem, pomiń ten krok. Przejdź do: Logowanie do konta GoPOS utworzonego przez dział sprzedaży lub partnera biznesowego.
Jak założyć konto w GoPOS?
Do rejestracji w GoPOS możesz użyć jednej z dwóch metod: poprzez konto Google lub wypełniając formularz GoPOS. Wybór metody zależy od Twoich preferencji.
Rejestracja przez Google
Wejdź na stronę rejestracji GoPOS.
Kliknij “Kontynuuj z Google” i wybierz konto Google, którego chcesz użyć i na którym będziesz pracował na POSie.
Zaloguj się na konto Google.
Zaakceptuj regulamin GoPOS i opcjonalnie zgodę marketingową.
W panelu do tworzenia lokalizacji wprowadź nazwę Twojego lokalu lub nazwę firmy i wybierz kategorię.
Zaakceptuj regulamin i opcjonalnie zgodę marketingową, a następnie kliknij Zapisz, aby rozpocząć instalację, która potrwa do 2 minut.
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail i kliknij w link aktywacyjny, który otrzymałeś, aby aktywować swoje konto.
Nie otrzymałeś linku aktywacyjnego? Sprawdź folder spam, wiadomość mogła tam trafić. Możesz też ponownie wysłać prośbę o link. Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem pomocy - link znajdziesz na stronie do rejestracji GoPOS.
Gotowe! Teraz możesz przejść do Podstawowej konfiguracji konta i systemu POS.
Rejestracja przez GoPOS
Wejdź na stronę stronę rejestracji GoPOS.
Wpisz swoje dane: imię i nazwisko właściciela, nazwę lokalizacji, numer telefonu oraz e-mail i hasło, którymi będziesz logować się do konta.
Zaakceptuj regulamin GoPOS i opcjonalnie zgodę marketingową.
Kliknij “Zarejestruj się”.
W panelu do tworzenia lokalizacji wprowadź nazwę Twojego lokalu lub nazwę firmy i wybierz kategorię.
Zaakceptuj regulamin i opcjonalnie zgodę marketingową, a następnie kliknij “Zapisz”, aby rozpocząć instalację, która potrwa do 2 minut.
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail i kliknij w link aktywacyjny, który otrzymałeś, aby aktywować swoje konto.
Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Sprawdź folder spam, wiadomość mogła tam trafić. Możesz też ponownie wysłać prośbę o link. Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem pomocy - link znajdziesz na stronie do rejestracji GoPOS.
Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:
Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.