Chcesz skuteczniej budować relacje z klientami i rozwijać bazę lojalnych odbiorców? Dzięki integracji GoCRM z GoOrder możesz umożliwić klientom rejestrację w Twoim sklepie internetowym, tworzyć konta lojalnościowe i rozpoznawać ich również w lokalu. To prosty krok do większego zaangażowania i skuteczniejszych działań marketingowych!
Uruchomienie opisywanej funkcji wymaga wcześniej zainstalowanej integracji GoCRM w GoOrder. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule: GoCRM - instalcja integracji z GoOrder.
Konfiguracja rejestracji w sklepie
Aby włączyć możliwość rejestracji klientów w sklepie GoOrder:
Zaloguj się na app.goorder.pl.
Przejdź do sekcji Sklepy > Program lojalnościowy.
Zaznacz opcje:
Włącz programy lojalnościowe
Włącz rejestracje
Włącz QRcode
Zapisz zmiany.
Dodatkowo możesz skonfigurować:
Tekst bannera rejestracyjnego – wyświetlany w bannerze i w zakładce sklepu z informacjami (tzw. drawer).
Darmowy voucher przy rejestracji – podaj referencję produktu z GoCRM, który posłuży jako wzór dla vouchera wysyłanego po rejestracji.
➤ Dowiedz się więcej: Vouchery zniżkowe i promocyjne.
Domyślna grupa klientów – wybierz grupę z GoCRM, do której automatycznie przypisany będzie nowy klient.
➤ Dowiedz się więcej: Grupy klientów.
Jak wygląda proces rejestracji klienta?
Po zapisaniu ustawień, w Twoim sklepie pojawi się przycisk umożliwiający założenie konta lojalnościowego.
Klient wchodząc na sklep klika przycisk Załóż konto widoczny w bannerze widocznym pomiędzyu zdjęciem coveru a menu.
Uzupełnia wymagane dane, akceptuje regulamin i zgadza się na przesyłanie informacji handlowych.
Po kliknięciu przycisku Załóż konto, na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość weryfikacyjna.
Po potwierdzeniu e-maila, konto staje się aktywne.
Logowanie do konta lojalnościowego
Zarejestrowany i zweryfikowany klient może logować się do swojego konta:
Klikając ikonę konta w sklepie.
Podając e-mail i hasło, a następnie wybierając Zaloguj się.
Po zalogowaniu klient widzi m.in.:
Aktualny stan punktów lojalnościowych
Grupę klientów, do której należy
Wysokość cashbacku
Dostępne vouchery
Ma też dostęp do zakładek:
Dane – możliwość edycji e-maila i numeru telefonu
Usuń konto – trwałe usunięcie konta
Wyloguj
Rozpoznanie klienta na POS przez sklep
Dzięki wspólnej bazie kont GoOrder i GoPOS możliwe jest rozpoznanie klienta również na stanowisku sprzedażowym.
Klient loguje się do sklepu GoOrder i otwiera ustawienia konta.
W górnej części widoczny jest indywidualny kod QR klienta.
Zeskanowanie tego kodu na POS automatycznie przypisze klienta do rachunku.
To wygodne rozwiązanie sprawia, że wszystkie dane klienta – zarówno online, jak i w lokalu – są zsynchronizowane i dostępne od ręki.
Funkcja rejestracji klientów w sklepie GoOrder to świetny sposób na budowanie zaangażowania i lojalności. Klient otrzymuje konto z dostępem do benefitów, a Ty – pełniejszy obraz jego aktywności, co przekłada się na skuteczniejsze działania promocyjne i lepszą obsługę.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.