Przejdź do głównej zawartości

GoCRM – Konta klientów w sklepie GoOrder

Tworzenie bazy klientów i zakładanie kont lojalnościowych

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Chcesz skuteczniej budować relacje z klientami i rozwijać bazę lojalnych odbiorców? Dzięki integracji GoCRM z GoOrder możesz umożliwić klientom rejestrację w Twoim sklepie internetowym, tworzyć konta lojalnościowe i rozpoznawać ich również w lokalu. To prosty krok do większego zaangażowania i skuteczniejszych działań marketingowych!

Uruchomienie opisywanej funkcji wymaga wcześniej zainstalowanej integracji GoCRM w GoOrder. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule: GoCRM - instalcja integracji z GoOrder.


Konfiguracja rejestracji w sklepie

Aby włączyć możliwość rejestracji klientów w sklepie GoOrder:

  1. Zaloguj się na app.goorder.pl.

  2. Przejdź do sekcji Sklepy > Program lojalnościowy.

  3. Zaznacz opcje:

    • Włącz programy lojalnościowe

    • Włącz rejestracje

    • Włącz QRcode

  4. Zapisz zmiany.

Dodatkowo możesz skonfigurować:

  • Tekst bannera rejestracyjnego – wyświetlany w bannerze i w zakładce sklepu z informacjami (tzw. drawer).

  • Darmowy voucher przy rejestracji – podaj referencję produktu z GoCRM, który posłuży jako wzór dla vouchera wysyłanego po rejestracji.
    ➤ Dowiedz się więcej: Vouchery zniżkowe i promocyjne.

  • Domyślna grupa klientów – wybierz grupę z GoCRM, do której automatycznie przypisany będzie nowy klient.
    ➤ Dowiedz się więcej: Grupy klientów.

Jak wygląda proces rejestracji klienta?

Po zapisaniu ustawień, w Twoim sklepie pojawi się przycisk umożliwiający założenie konta lojalnościowego.

  1. Klient wchodząc na sklep klika przycisk Załóż konto widoczny w bannerze widocznym pomiędzyu zdjęciem coveru a menu.

  2. Uzupełnia wymagane dane, akceptuje regulamin i zgadza się na przesyłanie informacji handlowych.

  3. Po kliknięciu przycisku Załóż konto, na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość weryfikacyjna.

  4. Po potwierdzeniu e-maila, konto staje się aktywne.

Logowanie do konta lojalnościowego

Zarejestrowany i zweryfikowany klient może logować się do swojego konta:

  1. Klikając ikonę konta w sklepie.

  2. Podając e-mail i hasło, a następnie wybierając Zaloguj się.

Po zalogowaniu klient widzi m.in.:

  • Aktualny stan punktów lojalnościowych

  • Grupę klientów, do której należy

  • Wysokość cashbacku

  • Dostępne vouchery

Ma też dostęp do zakładek:

  • Dane – możliwość edycji e-maila i numeru telefonu

  • Usuń konto – trwałe usunięcie konta

  • Wyloguj

Rozpoznanie klienta na POS przez sklep

Dzięki wspólnej bazie kont GoOrder i GoPOS możliwe jest rozpoznanie klienta również na stanowisku sprzedażowym.

  1. Klient loguje się do sklepu GoOrder i otwiera ustawienia konta.

  2. W górnej części widoczny jest indywidualny kod QR klienta.

  3. Zeskanowanie tego kodu na POS automatycznie przypisze klienta do rachunku.

To wygodne rozwiązanie sprawia, że wszystkie dane klienta – zarówno online, jak i w lokalu – są zsynchronizowane i dostępne od ręki.


Funkcja rejestracji klientów w sklepie GoOrder to świetny sposób na budowanie zaangażowania i lojalności. Klient otrzymuje konto z dostępem do benefitów, a Ty – pełniejszy obraz jego aktywności, co przekłada się na skuteczniejsze działania promocyjne i lepszą obsługę.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?