Przejdź do głównej zawartości
Krok 2. Logowanie do GoPOS i subskrypcje

Logowanie do GoPOS Web. Płatność za subskrypcję.

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W tym artykule dowiesz się, w jak zalogować się do GoPOS oraz w jaki sposób rozpocząć i opłacać subskrypcję.


Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:


Logowanie do GoPOS

  1. Wejdź na stronę GoPOS.

  2. Wybierz metodę logowania i wpisz dane.

Możesz zaznaczyć „Zapamiętaj mnie”, aby ułatwić kolejne logowania.

Logowanie do konta GoPOS utworzonego przez dział sprzedaży lub partnera biznesowego

Jeśli konto zostało założone przez dział sprzedaży GoPOS lub partnera biznesowego:

  1. Kliknij w link aktywacyjny do konta, otrzymany w wiadomości e-mail i uzupełnij formularz rejestracyjny.

  2. Zaakceptuj regulamin GoPOS i opcjonalnie, zgodę marketingową.

  3. Możesz zaznaczyć „Zapamiętaj mnie”, aby ułatwić kolejne logowania.

Zarządzanie subskrypcją GoPOS

System GoPOS oferuje 14-dniowy okres próbny, po którym możesz wybrać odpowiedni rodzaj subskrypcji i czas jej trwania. Płatności możesz dokonywać kartą, BLIKiem lub szybkimi płatnościami online.

Aby uniknąć przerw w działaniu systemu, zalecamy podpięcie karty płatniczej do konta, co umożliwi automatyczne pobieranie płatności.

Zanim przystąpisz do wyboru odpowiedniego pakietu, zachęcamy do zapoznania się z Cennikiem oprogramowania GoPOS. Znajdziesz w nim szczegółowy opis wszystkich dostępnych pakietów i naszych aplikacji.

Więcej informacji o zarządzaniu subskrypcją, znajdziesz w artykule: Subskrypcje. Dowiesz się z niego, w jaki sposób:

  • Wybrać rodzaj subskrypcji.

  • Zmienić okres rozliczeniowy (miesięczny lub roczny).

  • Zaktualizować dane karty płatniczej lub wybrać inną metodę płatności.

Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:


Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:


GoPOS (FAQ):

  1. Jak mogę odzyskać dostęp, jeśli zapomniałem hasła?

Użyj opcji Odzyskiwania dostępu na stronie logowania i postępuj zgodnie z podanymi krokami, aby zresetować hasło.

2. Jak przełączać się między lokalizacjami w GoPOS?

Na panelu bocznym, kliknij w swoje zdjęcie i z listy lokalizacji wybierz nazwę lokalizacji, do której chcesz przejść.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?