Ten artykuł wyjaśnia krok po kroku, jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku w systemie sprzedażowym GoPOS.
Kiedy zmiana metody płatności jest przydatna?
Wyobraź sobie sytuację, w której klient deklaruje płatność gotówką, a pracownik wybiera tę metodę w systemie i zamyka rachunek. Tuż przed przekazaniem gotówki klient zmienia zdanie i decyduje się zapłacić kartą. Dzięki funkcji zmiany metody płatności w systemie GoPOS możesz szybko dostosować sposób rozliczenia.
Zmiana metody płatności w aplikacji GoPOS
Funkcja zmiany metody płatności jest dostępna w aplikacji POS w zakładce Aktywności.
Aby zmienić formę płatności na zamkniętym rachunku:
Kliknij ikonę trzech kresek w lewym górnym rogu ekranu, aby otworzyć menu.
Wybierz zakładkę Aktywności.
Na liście znajdź zamknięty rachunek, którego metodę płatności chcesz zmienić, i kliknij go.
Jeśli rachunek nie jest widoczny na liście, wybierz filtruj dane – możesz wyszukać rachunek m.in. po numerze rachunku lub dacie transakcji.W sekcji płatności kliknij przycisk Zmień.
W otwartym oknie:
Usuń istniejącą metodę płatności.
Wskaż nową metodę płatności.
Zatwierdź zmiany.
Jeśli zmienisz metodę płatności z niefiskalnej na fiskalną, pojawi się przycisk Fiskalizuj. Kliknięcie tego przycisku spowoduje wydrukowanie paragonu fiskalnego.
Możesz zmienić metodę płatności niefiskalną na fiskalną. Zmiana metody fiskalnej na niefiskalną nie jest możliwa.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.