Przejdź do głównej zawartości

Jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku?

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad 10 miesiące temu

Ten artykuł wyjaśnia krok po kroku, jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku w systemie sprzedażowym GoPOS.

Kiedy zmiana metody płatności jest przydatna?

Wyobraź sobie sytuację, w której klient deklaruje płatność gotówką, a pracownik wybiera tę metodę w systemie i zamyka rachunek. Tuż przed przekazaniem gotówki klient zmienia zdanie i decyduje się zapłacić kartą. Dzięki funkcji zmiany metody płatności w systemie GoPOS możesz szybko dostosować sposób rozliczenia.

Zmiana metody płatności w aplikacji GoPOS

Funkcja zmiany metody płatności jest dostępna w aplikacji POS w zakładce Aktywności.

Aby zmienić formę płatności na zamkniętym rachunku:

  1. Kliknij ikonę trzech kresek w lewym górnym rogu ekranu, aby otworzyć menu.

  2. Wybierz zakładkę Aktywności.

  3. Na liście znajdź zamknięty rachunek, którego metodę płatności chcesz zmienić, i kliknij go.
    Jeśli rachunek nie jest widoczny na liście, wybierz filtruj dane – możesz wyszukać rachunek m.in. po numerze rachunku lub dacie transakcji.

  4. W sekcji płatności kliknij przycisk Zmień.

  5. W otwartym oknie:

    • Usuń istniejącą metodę płatności.

    • Wskaż nową metodę płatności.

  6. Zatwierdź zmiany.

Jeśli zmienisz metodę płatności z niefiskalnej na fiskalną, pojawi się przycisk Fiskalizuj. Kliknięcie tego przycisku spowoduje wydrukowanie paragonu fiskalnego.

Możesz zmienić metodę płatności niefiskalną na fiskalną. Zmiana metody fiskalnej na niefiskalną nie jest możliwa.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?