Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkoweProwadzenie i kontrola sprzedażyFAQ
Jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku?
Jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku?
A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Ten artykuł wyjaśnia krok po kroku, jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku w systemie sprzedażowym GoPOS.

Kiedy zmiana metody płatności jest przydatna?

Wyobraź sobie sytuację, w której klient deklaruje płatność gotówką, a pracownik wybiera tę metodę w systemie i zamyka rachunek. Tuż przed przekazaniem gotówki klient zmienia zdanie i decyduje się zapłacić kartą. Dzięki funkcji zmiany metody płatności w systemie GoPOS możesz szybko dostosować sposób rozliczenia.

Zmiana metody płatności w aplikacji GoPOS

Funkcja zmiany metody płatności jest dostępna w aplikacji POS w zakładce Aktywności.

Aby zmienić formę płatności na zamkniętym rachunku:

  1. Kliknij ikonę trzech kresek w lewym górnym rogu ekranu, aby otworzyć menu.

  2. Wybierz zakładkę Aktywności.

  3. Na liście znajdź zamknięty rachunek, którego metodę płatności chcesz zmienić, i kliknij go.
    Jeśli rachunek nie jest widoczny na liście, wybierz filtruj dane – możesz wyszukać rachunek m.in. po numerze rachunku lub dacie transakcji.

  4. W sekcji płatności kliknij przycisk Zmień.

  5. W otwartym oknie:

    • Usuń istniejącą metodę płatności.

    • Wskaż nową metodę płatności.

  6. Zatwierdź zmiany.

Jeśli zmienisz metodę płatności z niefiskalnej na fiskalną, pojawi się przycisk Fiskalizuj. Kliknięcie tego przycisku spowoduje wydrukowanie paragonu fiskalnego.

Możesz zmienić metodę płatności niefiskalną na fiskalną. Zmiana metody fiskalnej na niefiskalną nie jest możliwa.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?