Płatności ONLINE BLUEMEDIA

Logujemy do naszego konta w GoOrder

1) Po zalogowaniu wybieramy naszą organizację.
2) Przechodzimy do zakładki "INTEGRACJE", na głównym pasku menu (po lewej stronie)
3) Następnie wybieramy "Dodaj integrację" (w prawym górnym rogu na zielonym pasku).
4) Pojawią się możliwości integracji, z sekcji płatności, odnajdujemy BLUEMEDIA, następnie klikamy przycisk "Instaluj".
5) Zostaniemy przeniesieni do widoku instrukcji (która również opisuje jakie kroki musimy wykonać).
6) Wybieramy link, przenoszący nas do założenia konta w serwisie płatności online bluemedia. (LINK otworzy się w nowej karcie), lub możemy skorzystać z przycisku:

[Na stronę instalacji płatności, wrócimy gdy założymy
konto w serwisie BLUEMEDIA,
zweryfikujemy je przelewem z podanego nr konta w formularzu,
zostanie nam nadany nr ID oraz KLUCZ]

Założenie konta w BLUEMEDIA

1) Po wejściu na stronę widzimy 3 kroki, które musimy przejść:

Krok 1
Zarejestruj się i aktywuj konto, aby otrzymać dostęp do środowiska testowego
Krok 2
Uzupełnij dane dodatkowe i oświadczenia, aby aktywować wersję produkcyjną
Krok 3
Po wdrożeniu produkcyjnym zaloguj się do panelu administracyjnego

2) Uzupełniamy formularze rejestracji odpowiednimi danymi.

UWAGA! Do wypełnienia formularza, konieczne jest podanie nr telefonu (zostanie wysłany kod weryfikacyjny) , adresu email(mail kontaktowy), oraz seria i nr dowodu właściciela / właścicieli. Konieczne będzie również dokonanie przelewu weryfikacyjnego z podanego nr konta
(podajemy konto firmowe).
W zależności od wybranego STATUSU PRAWNEGO
są wymagane inne dane w formularzu.

Sekcja podstawowa:
-uzupełniamy nasze dane kontaktowe.
-Wybieramy status prawny (po wybraniu rozwinie się lista pozostałych pól do uzupełnienia)

Sekcja CEL GOSPODARCZY:
-wybieramy: "Korzystanie z Usług Bluemedia"

Sekcja OŚWIADCZENIA ( w większości przypadków):
-Oświadczam, że działam w imieniu własnym | Oświadczam, że jestem reprezentantem godnie z KRS.

sekcja DANE SERWISU:
-Nazwa sklepu: {tutaj wpisujemy nazwę pod jaką będzie widniał nasz sklep}
-Adres sklepu: {po otworzeniu strony ze sklepem kopiujemy link z paska i wklejamy}
Uwaga! Jest to adres sklepu nie konta goorder.

[Adres naszego sklepu możemy zobaczyć będąc 
zalogowanym do konta GoOrder, wybierając
z menu głównego SKLEP, następnie
po prawej stronie w górnej części
zobaczymy przycisk "Pokaż sklep", a nad nim link,
który możemy skopiować]

-Branża: {w większości przypadków: Gastronomia}
-Nr konta bankowego do wpłaty: {Podajemy firmowy nr konta, z tego konta będziemy wykonywać przelew weryfikacyjny}

UWAGA!
-Płatności KARTOWE: {tutaj wybieramy NIE}

[Możemy je aktywować w każdej chwili, jednak procesowanie dodania
płatności kartą przez klientów, trwa dłużej oraz wymaga dodatkowych formalności]

Po wypełnieniu formularza akceptujemy zgody, następnie wybieramy "Zapisz"

3) Po założeniu konta, wykonujemy przelew potwierdzający zgodnie instrukcjami w BLUE MEDIA.
4) Po weryfikacji konta przechodzimy do PANELU STEROWANIA ( w bluemedia).

5) Logujemy się do panelu.
6) Przechodzimy do zakładki SKLEPY
7) Wybieramy swój sklep
8) Następnie zakładka SERWISY
9) Wybieramy nasz serwis, KLIKNIJ W NAZWĘ SWOJEJ FIRMY (na niebiesko)
10) Następnie zakładka SZCZEGÓŁY
-Tutaj znajdziemy ID oraz KLUCZ.

Przechodzimy na stronę instalacji integracji w GoOrder.

-W pole ID, wklejamy skopiowany nr ID
-W pole KLUCZ, wklejamy skopiowany KLUCZ

Zaznaczamy pole obok "Płatność szybkim przelewem", następnie wybieramy przycisk "Instaluj", znajdujący się w lewym dolnym rogu.

Po prawidłowej instancji, w integracja zobaczymy zainstalowany kanał płatności bluemedia.

Płatność automatycznie zostanie dodana do naszych metod płatności (Ustawienia-> Metody płatności).

Podpięcie metody płatności do sklepu

1) Wybieramy SKLEPY, z menu głównego
2) Odnajdujemy pole "Metody płatności", aby rozwinęła się lista zaznaczamy na zielono (dodajemy), metodę płatności do sklepu.

Podpięta metoda płatności jest już dostępna na naszym sklepie online.


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?