Ten artykuł przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfiguracji integracji z usługą kurierską Wolt Drive. Dzięki integracji z Wolt Drive możesz szybko i wygodnie zamówić kuriera, który dostarczy zamówienie bezpośrednio do klienta końcowego. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, które chcą zaoferować szybką i niezawodną dostawę bez angażowania własnych dostawców.
W przypadku chęci instalacji konieczna jest aktualizacja aplikacji sprzedażowej GoPOS do wersji 2.20.3.5 - skontaktuj się z nami w celu uzyskania szczegółów.
Instalacja Wolt Drive
Aby uruchomić integrację z Wolt Drive:
Przejdź do panelu webowego: https://app.gopos.io.
Wybierz Aplikacje z menu bocznego.
Kliknij Pokaż więcej, a następnie przejdź do zakładki Wszystkie aplikacje.
Znajdź Wolt Drive i kliknij, aby rozpocząć instalację.
Wprowadź wymagane dane:
Venue ID
Merchant ID
Klucz dostępu
Przynajmniej jedną formę kontaktu z restauracją: numer telefonu, e-mail lub adres strony internetowej.
Zapisz zmiany.
Jeżeli nie posiadasz wymaganych danych integracyjnych, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.
Obsługa Wolt Drive
Po zainstalowaniu integracji system automatycznie utworzy wirtualnego kierowcę Wolt Drive. Możesz przypisać go do rachunku na dwa sposoby:
bezpośrednio na terminalu POS podczas tworzenia rachunku,
lub z poziomu Live Orders (panel zarządzania zamówieniami na żywo).
O tym jak przypisywać kierowcę na POS lub Live Orders dowiesz się z poniższego artykułu: Jak przypisać kierowcę do zamówienia?
Przy przypisywaniu kierowcy Wolt Drive możesz podać czas przygotowania zamówienia do odbioru oraz wyświetlana jest:
przewidywana godzina przyjazdu kuriera,
cena usługi kurierskiej.
Pamiętaj, że konieczne jest uzupełnienie numeru telefonu oraz dokładnych danych adresowych w zamówieniu, aby można było przypisać kuriera Wolt Drive.
Historię wszystkich zleceń kurierskich znajdziesz w swoim profilu Wolt.
FAQ Wolt Drive
Kiedy mogę przypisać kierowcę Wolt Drive do rachunku?
Możesz to zrobić w dowolnym momencie: podczas tworzenia rachunku, po jego edycji lub po jego zamknięciu w panelu Live Orders.
Jakie są warunki dodania kierowcy Wolt Drive do rachunku?
Aby można było dodać kierowcę rachunek musi mieć przypisany numer telefonu klienta, adres dostawy i pozycje na rachunku.
Czy po przypisaniu kierowcy do rachunku można edytować rachunek?
Nie ma takiej możliwości. Po przypisaniu kierowcy Wolt Drive rachunek jest w trybie do odczytu, co uniemożliwia edycję pozycji czy danych rachunku.
Czy mogę opóźnić przyjazd kuriera?
Tak. Możesz przesłać do Wolt informację o opóźnieniu gotowości zamówienia. Należy pamiętać, że taka operacja może wiązać się z dodatkowymi kosztami naliczonymi przez Wolt w zależności od statusu dowozu realizowanego przez kierowcę Wolt Drive.
Jak opóźnić przyjazd kuriera?
W edycji rachunku na POS jest widoczna opcja Opóźnienia zamówienia. W Live Orders w edycji daty realizacji jest także dostępne opóźnienie zamówienia.
Jaki jest koszt i czas dostawy?
Są one wyliczane dynamicznie przez system Wolt na podstawie dostępności kurierów w danej lokalizacji.
Jakie metody płatności wspierane są przez Wolt Drive?
Płatności online oraz gotówka.
Dzięki integracji z Wolt Drive szybko zorganizujesz dostawę zamówień bezpośrednio z systemu GoPOS. To wygodne i elastyczne rozwiązanie dla każdego lokalu gastronomicznego.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.