Przejdź do głównej zawartości

Wolt Drive – instalacja i konfiguracja

Giełda kierowców Wolt Drive

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano w tym tygodniu

Ten artykuł przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfiguracji integracji z usługą kurierską Wolt Drive. Dzięki integracji z Wolt Drive możesz szybko i wygodnie zamówić kuriera, który dostarczy zamówienie bezpośrednio do klienta końcowego. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, które chcą zaoferować szybką i niezawodną dostawę bez angażowania własnych dostawców.

Instalacja Wolt Drive

Aby uruchomić integrację z Wolt Drive:

  1. Przejdź do panelu webowego: https://app.gopos.io.

  2. Wybierz Aplikacje z menu bocznego.

  3. Kliknij Pokaż więcej, a następnie przejdź do zakładki Wszystkie aplikacje.

  4. Znajdź Wolt Drive i kliknij, aby rozpocząć instalację.

  5. Wprowadź wymagane dane:

    • Venue ID

    • Merchant ID

    • Klucz dostępu

    • Przynajmniej jedną formę kontaktu z restauracją: numer telefonu, e-mail lub adres strony internetowej.

  6. Zapisz zmiany.

Jeżeli nie posiadasz wymaganych danych integracyjnych, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.

Obsługa Wolt Drive

Po zainstalowaniu integracji system automatycznie utworzy wirtualnego kierowcę Wolt Drive. Możesz przypisać go do rachunku na dwa sposoby:

  • bezpośrednio na terminalu POS podczas tworzenia rachunku,

  • lub z poziomu Live Orders (panel zarządzania zamówieniami na żywo).

O tym jak przypisywać kierowcę na POS lub Live Orders dowiesz się z poniższego artykułu: Jak przypisać kierowcę do zamówienia?

Przy przypisywaniu kierowcy Wolt Drive możesz podać czas przygotowania zamóienia do odbioru oraz wyświetlana jest:

  • przewidywana godzina przyjazdu kuriera,

  • cena usługi kurierskiej.

Pamiętaj, że konieczne jest uzupełnienie numeru telefonu oraz dokładnych danych adresowych w zamówieniu, aby można było przypisać kuriera Wolt Drive.

Historię wszystkich zleceń kurierskich znajdziesz w swoim profilu Wolt.


FAQ Wolt Drive

Kiedy mogę przypisać kierowcę Wolt Drive do rachunku?

Możesz to zrobić w dowolnym momencie: podczas tworzenia rachunku, po jego edycji lub po jego zamknięciu w panelu Live Orders.

Czy mogę opóźnić przyjazd kuriera?

Tak. Możesz przesłać do Wolt informację o opóźnieniu gotowości zamówienia. Należy pamiętać, że taka operacja może wiązać się z dodatkowymi kosztami naliczonymi przez Wolt.

Jak opóźnić przyjazd kuriera?

W edycji rachunku na POS jest widoczna opcja Opóźnienia zamówienia. W Live Orders w edycji daty realizacji jest także dostępne opóźnienie zamówienia.

Jaki jest koszt i czas dostawy?

Są one wyliczane dynamicznie przez system Wolt na podstawie dostępności kurierów w danej lokalizacji.


Dzięki integracji z Wolt Drive szybko zorganizujesz dostawę zamówień bezpośrednio z systemu GoPOS. To wygodne i elastyczne rozwiązanie dla każdego lokalu gastronomicznego.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?