Aby przejść do zaawansowanych ustawień, musimy udać się do zakładki sklepy, a następnie rozwinąć zakładkę zaawansowane konfiguracje. W tym miejscu możemy ustawić czas na akceptacje zamówienia, czas na odrzucenie zamówienia, podłączyć narzędzia analityczne a także ustawić dodatkowe pola dla zamówienia, zależnie od jego typu.

W naszym sklepie mamy domyślnie ustawione dane, jakie klient musi uzupełnić przy składaniu zamówienia, zależnie od jego typu (dostawa, na wynos, na miejscu itd). Zdefiniowane pola pozwalają nam dowolnie modyfikować, jakie dane klient musi, bądź może podać przy składaniu zamówienia przez nasz sklep GoOrder.

Przykładowo, możemy wymagać od klienta podania adresu e-mail przy zamówieniach na wynos, a nie wymagać go przy zamówieniach na miejscu, ukrywając całkiem tą opcje. Możemy również wybrać, że podanie numeru telefonu przy zamówieniach na miejscu jest opcjonalne, w tym celu wybieramy opcje widoczny przy wymaganiach.

Tutaj widzimy, że przy wyborze opcji odbiór osobisty, adres e-mail jest z gwiazdką, oznacza to, że jest on wymagany i klient musi go podać w celu dokonania zamówienia.

W tym przykładzie, przy wybraniu opcji na miejscu, adres e-mail się nie wyświetla, ponieważ go ukryliśmy, a przy numerze telefonu nie ma gwiazdki, czyli jego podanie jest opcjonalne.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?