Centrala telefoniczna i przyjmowanie zamówień za pomocą telefonu

Obsługa aplikacji GoOrder

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W serwisie GoOrder możemy zarządzać zamówieniami nie tylko przez stronę app.goorder.pl, ale również przez aplikację na telefon androidem. W tym celu pobieramy GoOrder w Sklepie Play i logujemy się tymi samymi danymi co na aplikacje webową. Aplikację można również pobrać pod poniższym przyciskiem.

GoOrder na telefon z systemem Android pełni trzy główne funkcje:

  • pozwala nam przyjmować zamówienia na urządzeniu mobilnym

  • przekazuje numery połączeń do GoOrder.pl i aplikacji GoPOS

  • umożliwia zarządzanie dostawami z perspektywy kierowcy

Centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna umożliwia nam stworzenie własnej bazy klientów, którzy zdecydują się na złożenie zamówienia telefonicznie. W pierwszej kolejności musimy w ustawieniach aplikacji zezwolić na przekazywanie numerów połączeń do GoOrder.pl.

Następnie, przy wprowadzaniu zamówienia w serwisie GoOrder, automatycznie pojawi nam się numer, który ostatnio do nas dzwonił. Wybierając go w przypadku gdy klient już u nas wcześniej zamawiał, uzupełnią się jego dane. Jeżeli jest to pierwsze zamówienie klienta i nie mamy jego danych, możemy wprowadzić je ręcznie - będą się automatycznie uzupełniać przy kolejnych zamówieniach.

Centrala telefoniczna działa również bezpośrednio w aplikacji sprzedażowej GoPOS. Działa to na podobnej zasadzie, tworzymy nowy rachunek, klikamy ikonkę klienta i automatycznie pokaże nam się ostatni numer. Jeżeli klient jest już zapisany, wyświetlą nam się jego dane, możemy kliknąć Nowy klient, wpisać jego dane i przy kolejnych zamówieniach z tego numeru będą się one automatycznie uzupełniać.

Przyjmowanie zamówień na telefonie

Na aplikacji mobilnej możemy przyjąć zamówienie przychodzące w podobny sposób jak na stronie app.gopos.pl. Po złożeniu zamówienia przez klienta, wyświetli nam się kafelek z nowym zamówieniem, po kliknięciu mamy możliwość przyjęcia go, wybrania czasu realizacji, przypisania kuriera (kierowcy) i następnie możemy po kolei zmieniać statusy dostawy. Po zakończeniu, rachunek automatycznie znika z tablicy zamówień.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?