Więcej informacji o aktualizacji z listopada 2023 znajdziesz w artykule na blogu.
GoPOS:
Redesign
Rozpoczęcie 1 etapu poprawy designu:
Poprawa widoków GRID oraz listy otwartych rachunków
Poprawa widoku informacji o typie dostawy oraz dodanie informacji o źródle i numerze zewnętrznym (np. Uber Eats)
Dodanie nowych filtrów i ich nowy design
Dodanie w belce, w górnej części aplikacji sprzedażowej, informacji o źródle i numerze zewnętrznym
Więcej o nowych widokach w aplikacji sprzedażowej dowiesz się z tego artykułu.
Dostawy
Dodanie nowej opcji tworzenia rachunku dla zamówień w dostawie lub z odbiorem osobistym:
Usprawnienie działania centralki telefonicznej oraz rozpoznawania numeru, klienta i adresu
Dodanie opcji podpowiedzi miast i ulic w okręgu lokalizacji
Dodanie opcji automatycznego wyszukiwania stref i informacji czy adres jest w strefie
Usprawnienie wyboru źródła (np. Uber Eats) wraz z wpisywaniem numeru zewnętrznego
Odpowiednie walidacje w przypadku rachunku na dowóz - obowiązek wprowadzenia adresu.
Więcej o tworzeniu zamówień z typem dowiesz się z tego artykułu.
Akcja blokowania/odblokowania produktu przez mapkę Live orders
Dodanie opcji zamykania rachunku i fiskalizacji przez Live orders
Pokazania inicjałów kierowcy oraz informacji o zamówieniach przy ikonce kierowcy w Live orders
Wprowadzenie na Live orders GRID, umożliwiającego otwarcie listy zamówień na całej stronie (w wersji full screen)
Pojawienie się notyfikacji - belki - o problemie z połączeniem z Internetem na Live orders
Dodanie podpowiedzi miast w zasięgu do XX km do lokalizacji, przy tworzeniu rachunków na dowóz
Dashboard
Możliwość porównania okresów na Dashboard: pokazanie informacji z poprzedniego analogicznego okresu (np. dzisiaj vs wczoraj, ten miesiąc vs poprzedni miesiąc)
Stworzenie Dashboardu dla wielu lokalizacji - w przypadku, gdy ktoś ma dostęp do kilku lokalizacji, od teraz ma opcję podglądnięcia wszystkich/wybranych na specjalnym Dashboardzie
Wprowadzenie boxu z informacją podsumowującą na Dashboard. Przykładowo: wybierając "Dzisiaj", zostanie pokazana liczba gości, która odwiedziła nasz lokal, średnia wartość rachunku oraz średnia wartość rachunku na gościa
Dodanie na Dashboardzie belki z informacją, kiedy nastąpiła ostatnia synchronizacja z systemem raportowym
Zapamiętanie wyboru wykresów na Dashboard (przez przeglądarkę)
Wersje językowe
Utworzenie ukraińskiej wersja aplikacji webowej i aplikacji sprzedażowej - POS. Dowiedz się jak zmienić język aplikacji z tego artykułu.
Utworzenie wietnamskiej wersja aplikacji webowej i aplikacji sprzedażowej - POS. Dowiedz się jak zmienić język aplikacji z tego artykułu.
Opcja wpisania w nazwie produktu innych znaków (np. wietnamskich), jeśli lokalizacja ma ustawiony inny język niż polski
Raporty
W raporcie zmianowym na WEB dodanie dodatkowej informacji o liczbie gości, jaka odwiedziła lokal
Wsparcie wykresów raportu przygotowań w minutach
W raportach produktów dodanie kategorii dla produktu nadrzędnego (np. burger) oraz produktu podrzędnego (np. salami)
Dodanie informacji o kierowcach w raporcie POS drukowanym na POS. Dowiedz się więcej z tego artykułu.
Możliwość odtworzenia raportu POS bez Internetu
Dodanie informacji o należności wypłaty na raporcie wydajności pracowników
Pojawienie się raportu statusów przygotowań rachunków
Dodanie liczby gości w raporcie grupowym
Dodanie kolumny uwagi do raportu czasów pracy
Dodanie stawki godzinowej do raportu czasu pracy
Przy eksportowaniu pliku CSV z raportem pracowników rozbicie daty jego pracy na 2 kolumny: datę startu i datę zakończenia
Dodanie nowych pól/informacji w raportach zewnętrznych (drukarki fiskalne, terminale płatnicze), np. ukazujące jakiego okresu dotyczy raport
Rachunki
Możliwość wyszukania rachunków na POS poza cache (czyli także przy zamkniętych nawet par dni temu). Takie wyszukiwanie działa po numerze rachunku
Możliwość ręcznego wpisania liczby gości na rachunku. Dotychczas funkcjonowało tu ograniczenie do 24 gości
Poprawa wiadomości e-mail podczas wysyłania paragonu
Pokazanie danych lokalizacji lub w przypadku ich braku - danych firmy - na publicznym linku do rachunku
Dodanie opcji filtrowania po zdefiniowanych polach (custom fieldach) i wyświetlania kolumn z polami zdefiniowanymi (custom fieldami) na liście rachunków. Dowiedz się więcej jak przypisać pola zdefiniowane do rachunku z tego artykułu.
Uwzględnienie Adresu dostawy na poglądzie zamkniętego rachunku na POS
Wyświetlanie źródła i numeru zewnętrznego na liście otwartych rachunków na POS
Faktury
Pojawienie się dodatkowych filtrów w grupowej liście faktur
Możliwość wystawienia szybkiej faktury do rachunku zewnętrznego
Opcja szybkiej faktury na rachunku External
Odblokowanie na fakturach opcji wybrania wcześniejszego terminu niż data sprzedaży
Dodanie opcji wysyłania faktury do kilku adresów e-mail, wpisywanych po przecinku
Możliwość drukowania na fakturze zdefiniowanych pól ustalając priorytet <999. Dowiedz się więcej z tego artykułu.
Usprawnienie dodawania klienta automatycznie do faktury na podstawie GUS, podczas tworzenia takiej faktury do rachunku
Uprawnienia
Nowe uprawnienie, na podstawie którego pracownik nie może prowadzić sprzedaży przed zameldowaniem się oraz przy zamykaniu raportu kasowego/zmianowego. W takim przypadku system zapyta od teraz czy wymeldować wszystkich pracowników. Dowiedz się jak wymusić zameldowanie pracownika przed rozpoczęciem sprzedaży z tego artykułu.
Dodanie w Uprawnieniach 2 opcji konfiguracji uprawnień, z podziałem na uprawnienia w aplikacji do zarządzania (web) i aplikacji do sprzedaży (terminal/tablet)
Zniżki
Wyświetlanie informacji o limicie zniżek na POS
Kopiowanie zniżek na GoPOS
Inne
Możliwość synchronizacji zdefiniowanych pól w multilokalizacji
Automatyczne zamykanie popup przy meldowaniu lub wymeldowaniu pracownika
Możliwość ukrycia przycisku “Atrybuty” podczas sprzedaży
Możliwość przypisywania zdefiniowanych pól do pracowników
Opcja automatycznego wysyłania menu z GoPOS do sklepów GoOrder (przykładowo: teraz po wprowadzeniu modyfikacji, po około 10 minutach nastąpi wysłanie)
Bardziej widoczny wydruk storna
Możliwość wyłączenia drukowania storn na kuchni
Dodanie opcji zmiany metody i statusu płatności w aplikacji webowej
Możliwość odczytu numerków przez głośnik w systemie numerkowym
Zwiększenie bezpieczeństwa w ustawieniu loginu POS - od teraz wymagane są min. 6 znaków, w tym 1 litera i 1 cyfra, a login i hasło nie może być takie same
Możliwość modyfikowania szerokości kolumn w cennikach
Możliwość sprawdzenia ważności karty z GoCRM na POS
Możliwość konfiguracji pizzy pół na pół, w sytuacji, gdy cena jest uwzględniana z droższej połówki
Możliwość edytowania czasu pracy bez podania daty końcowej
Możliwość grupowej edycji podatków dla produktów z poziomu listy
Dodanie opcji jak drukować dodatki na wydruku: “Nie drukuj w ogóle”; “Drukuj jako opis”; “Drukuj jako osobne pozycje”
Dodanie opcji wydruku do kuchni, aby ta zaczęła przygotowywać wybraną kolejność serwowania, z opcjonalnym wysłanie informacji o produktach, które ma przygotować
Możliwość ustawienia innej nazwy na wydruku pracownika, niż tej, którą miał wpisaną dotychczas. Dowiedz się jak ustawić inną nazwę na wydruku z tego artykułu.
Wsparcie obsługi drukarki PAX A920 PRO
Dostosowanie aplikacji POS do widoków mobilnych: ekrany komórek, PAX A920 PRO.
GoOrder:
Możliwość zmiany napisu “Akceptacja zamówienia” na stronie GoOrder
Możliwość obsługi voucherów kwotowych/produktów na GoOrder (w połączeniu z GoCRM)
Dodanie opcji pobierania strefy dostaw ze wszystkich sklepów, podczas gdy w integracji GoOrder z GoPOS nie wybierzemy sklepu
Wsparcie daty realizacji w zamówieniach Room service
Pojawienie się podpowiedzi miast i ulic podczas składania zamówienia
Dodanie widgetu wielu lokalizacji oraz wsparcie dla podpowiedzi miast i ulic
Wprowadzenie funkcjonalności, z którą zamówienie z terminem realizacji nie wygaśnie automatycznie - nie zostanie anulowane
Pojawienie się opcji, z którą wybór daty i czasu przy zamówieniu GoOrder obliczane będą na podstawie dostępności i czasu realizacji zamówienia
Opcja wysłania komentarza w mailu podczas składania zamówienia w aplikacji
Wysyłanie komentarza w mailu podczas składania zamówienia w GoOrder.
GoHub:
Dodanie wsparcia obsługi NIP w integracji z BOLT.
GoCRM:
Wprowadzenie listy użytych zniżek przez klientów. Funkcjonalność wprowadza możliwość nałożenia zniżek do wykorzystania przez klienta oraz ich ręczne odnawianie
Dodatkowe informacje na podglądzie i liście transakcji
Możliwość ustawienia limitu zniżek dla klienta, który jest respektowany na POS
Import voucherów do GoCRM na podstawie pliku CSV
Dodanie daty wygaśnięcia karty klienta
Wprowadzenie raportów klientów
Dodanie filtrów po ilości transakcji
Grupowa edycja ważności kart
Dodanie opcji automatycznego ustawienia limitu zniżek, czy promocyjnych kredytów. Przykładowo: ustawienie codziennego limitu zniżek na 300 zł.
Opcja wysłania źródła zamówienia do GoCRM podczas składania zamówienia z GoOrder, w celu lepszego raportowania.
GoStock:
Synchronizacja magazynu w czasie rzeczywistym. Dotychczas synchronizacja była cykliczna, teraz magazyn synchronizuje się prawie w czasie rzeczywistym, z opóźnieniem do kliku sekund
Wsparcie tej samej numeracji w transferach między magazynowych
Opcja wsparcia na jaki podmagazyn ma trafić zamówienie w przesunięciach pomiędzy magazynami.
Android - GoCustomer:
Usprawnienie działania numerków na Android TV.
GoAccounts:
Dodanie uprawnień do Panelu Partnera.