Przejdź do głównej zawartości
Aktualizacja Listopad 2023

Dotyczy aplikacji: GoPOS, GoDelivery, GoOrder, GoHub, GoCRM, GoStock, Android - GoCustomer, GoAccounts

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Więcej informacji o aktualizacji z listopada 2023 znajdziesz w artykule na blogu.

GoPOS:

Redesign

  • Rozpoczęcie 1 etapu poprawy designu:

    • Poprawa widoków GRID oraz listy otwartych rachunków

    • Poprawa widoku informacji o typie dostawy oraz dodanie informacji o źródle i numerze zewnętrznym (np. Uber Eats)

    • Dodanie nowych filtrów i ich nowy design

    • Dodanie w belce, w górnej części aplikacji sprzedażowej, informacji o źródle i numerze zewnętrznym

    • Więcej o nowych widokach w aplikacji sprzedażowej dowiesz się z tego artykułu.

Dostawy

  • Dodanie nowej opcji tworzenia rachunku dla zamówień w dostawie lub z odbiorem osobistym:

    • Usprawnienie działania centralki telefonicznej oraz rozpoznawania numeru, klienta i adresu

    • Dodanie opcji podpowiedzi miast i ulic w okręgu lokalizacji

    • Dodanie opcji automatycznego wyszukiwania stref i informacji czy adres jest w strefie

    • Usprawnienie wyboru źródła (np. Uber Eats) wraz z wpisywaniem numeru zewnętrznego

    • Odpowiednie walidacje w przypadku rachunku na dowóz - obowiązek wprowadzenia adresu.

    • Więcej o tworzeniu zamówień z typem dowiesz się z tego artykułu.

  • Akcja blokowania/odblokowania produktu przez mapkę Live orders

  • Dodanie opcji zamykania rachunku i fiskalizacji przez Live orders

  • Pokazania inicjałów kierowcy oraz informacji o zamówieniach przy ikonce kierowcy w Live orders

  • Wprowadzenie na Live orders GRID, umożliwiającego otwarcie listy zamówień na całej stronie (w wersji full screen)

  • Pojawienie się notyfikacji - belki - o problemie z połączeniem z Internetem na Live orders

  • Dodanie podpowiedzi miast w zasięgu do XX km do lokalizacji, przy tworzeniu rachunków na dowóz

Dashboard

  • Możliwość porównania okresów na Dashboard: pokazanie informacji z poprzedniego analogicznego okresu (np. dzisiaj vs wczoraj, ten miesiąc vs poprzedni miesiąc)

  • Stworzenie Dashboardu dla wielu lokalizacji - w przypadku, gdy ktoś ma dostęp do kilku lokalizacji, od teraz ma opcję podglądnięcia wszystkich/wybranych na specjalnym Dashboardzie

  • Wprowadzenie boxu z informacją podsumowującą na Dashboard. Przykładowo: wybierając "Dzisiaj", zostanie pokazana liczba gości, która odwiedziła nasz lokal, średnia wartość rachunku oraz średnia wartość rachunku na gościa

  • Dodanie na Dashboardzie belki z informacją, kiedy nastąpiła ostatnia synchronizacja z systemem raportowym

  • Zapamiętanie wyboru wykresów na Dashboard (przez przeglądarkę)

Wersje językowe

  • Utworzenie ukraińskiej wersja aplikacji webowej i aplikacji sprzedażowej - POS. Dowiedz się jak zmienić język aplikacji z tego artykułu.

  • Utworzenie wietnamskiej wersja aplikacji webowej i aplikacji sprzedażowej - POS. Dowiedz się jak zmienić język aplikacji z tego artykułu.

  • Opcja wpisania w nazwie produktu innych znaków (np. wietnamskich), jeśli lokalizacja ma ustawiony inny język niż polski

Raporty

  • W raporcie zmianowym na WEB dodanie dodatkowej informacji o liczbie gości, jaka odwiedziła lokal

  • Wsparcie wykresów raportu przygotowań w minutach

  • W raportach produktów dodanie kategorii dla produktu nadrzędnego (np. burger) oraz produktu podrzędnego (np. salami)

  • Dodanie informacji o kierowcach w raporcie POS drukowanym na POS. Dowiedz się więcej z tego artykułu.

  • Możliwość odtworzenia raportu POS bez Internetu

  • Dodanie informacji o należności wypłaty na raporcie wydajności pracowników

  • Pojawienie się raportu statusów przygotowań rachunków

  • Dodanie liczby gości w raporcie grupowym

  • Dodanie kolumny uwagi do raportu czasów pracy

  • Dodanie stawki godzinowej do raportu czasu pracy

  • Przy eksportowaniu pliku CSV z raportem pracowników rozbicie daty jego pracy na 2 kolumny: datę startu i datę zakończenia

  • Dodanie nowych pól/informacji w raportach zewnętrznych (drukarki fiskalne, terminale płatnicze), np. ukazujące jakiego okresu dotyczy raport

Rachunki

  • Możliwość wyszukania rachunków na POS poza cache (czyli także przy zamkniętych nawet par dni temu). Takie wyszukiwanie działa po numerze rachunku

  • Możliwość ręcznego wpisania liczby gości na rachunku. Dotychczas funkcjonowało tu ograniczenie do 24 gości

  • Poprawa wiadomości e-mail podczas wysyłania paragonu

  • Pokazanie danych lokalizacji lub w przypadku ich braku - danych firmy - na publicznym linku do rachunku

  • Dodanie opcji filtrowania po zdefiniowanych polach (custom fieldach) i wyświetlania kolumn z polami zdefiniowanymi (custom fieldami) na liście rachunków. Dowiedz się więcej jak przypisać pola zdefiniowane do rachunku z tego artykułu.

  • Uwzględnienie Adresu dostawy na poglądzie zamkniętego rachunku na POS

  • Wyświetlanie źródła i numeru zewnętrznego na liście otwartych rachunków na POS

Faktury

  • Pojawienie się dodatkowych filtrów w grupowej liście faktur

  • Możliwość wystawienia szybkiej faktury do rachunku zewnętrznego

  • Opcja szybkiej faktury na rachunku External

  • Odblokowanie na fakturach opcji wybrania wcześniejszego terminu niż data sprzedaży

  • Dodanie opcji wysyłania faktury do kilku adresów e-mail, wpisywanych po przecinku

  • Możliwość drukowania na fakturze zdefiniowanych pól ustalając priorytet <999. Dowiedz się więcej z tego artykułu.

  • Usprawnienie dodawania klienta automatycznie do faktury na podstawie GUS, podczas tworzenia takiej faktury do rachunku

Uprawnienia

  • Nowe uprawnienie, na podstawie którego pracownik nie może prowadzić sprzedaży przed zameldowaniem się oraz przy zamykaniu raportu kasowego/zmianowego. W takim przypadku system zapyta od teraz czy wymeldować wszystkich pracowników. Dowiedz się jak wymusić zameldowanie pracownika przed rozpoczęciem sprzedaży z tego artykułu.

  • Dodanie w Uprawnieniach 2 opcji konfiguracji uprawnień, z podziałem na uprawnienia w aplikacji do zarządzania (web) i aplikacji do sprzedaży (terminal/tablet)

Zniżki

  • Wyświetlanie informacji o limicie zniżek na POS

  • Kopiowanie zniżek na GoPOS

Inne

  • Możliwość synchronizacji zdefiniowanych pól w multilokalizacji

  • Automatyczne zamykanie popup przy meldowaniu lub wymeldowaniu pracownika

  • Możliwość ukrycia przycisku “Atrybuty” podczas sprzedaży

  • Możliwość przypisywania zdefiniowanych pól do pracowników

  • Opcja automatycznego wysyłania menu z GoPOS do sklepów GoOrder (przykładowo: teraz po wprowadzeniu modyfikacji, po około 10 minutach nastąpi wysłanie)

  • Bardziej widoczny wydruk storna

  • Możliwość wyłączenia drukowania storn na kuchni

  • Dodanie opcji zmiany metody i statusu płatności w aplikacji webowej

  • Możliwość odczytu numerków przez głośnik w systemie numerkowym

  • Zwiększenie bezpieczeństwa w ustawieniu loginu POS - od teraz wymagane są min. 6 znaków, w tym 1 litera i 1 cyfra, a login i hasło nie może być takie same

  • Możliwość modyfikowania szerokości kolumn w cennikach

  • Możliwość sprawdzenia ważności karty z GoCRM na POS

  • Możliwość konfiguracji pizzy pół na pół, w sytuacji, gdy cena jest uwzględniana z droższej połówki

  • Możliwość edytowania czasu pracy bez podania daty końcowej

  • Możliwość grupowej edycji podatków dla produktów z poziomu listy

  • Dodanie opcji jak drukować dodatki na wydruku: “Nie drukuj w ogóle”; “Drukuj jako opis”; “Drukuj jako osobne pozycje”

  • Dodanie opcji wydruku do kuchni, aby ta zaczęła przygotowywać wybraną kolejność serwowania, z opcjonalnym wysłanie informacji o produktach, które ma przygotować

  • Możliwość ustawienia innej nazwy na wydruku pracownika, niż tej, którą miał wpisaną dotychczas. Dowiedz się jak ustawić inną nazwę na wydruku z tego artykułu.

  • Wsparcie obsługi drukarki PAX A920 PRO

  • Dostosowanie aplikacji POS do widoków mobilnych: ekrany komórek, PAX A920 PRO.

GoOrder:

  • Możliwość zmiany napisu “Akceptacja zamówienia” na stronie GoOrder

  • Możliwość obsługi voucherów kwotowych/produktów na GoOrder (w połączeniu z GoCRM)

  • Dodanie opcji pobierania strefy dostaw ze wszystkich sklepów, podczas gdy w integracji GoOrder z GoPOS nie wybierzemy sklepu

  • Wsparcie daty realizacji w zamówieniach Room service

  • Pojawienie się podpowiedzi miast i ulic podczas składania zamówienia

  • Dodanie widgetu wielu lokalizacji oraz wsparcie dla podpowiedzi miast i ulic

  • Wprowadzenie funkcjonalności, z którą zamówienie z terminem realizacji nie wygaśnie automatycznie - nie zostanie anulowane

  • Pojawienie się opcji, z którą wybór daty i czasu przy zamówieniu GoOrder obliczane będą na podstawie dostępności i czasu realizacji zamówienia

  • Opcja wysłania komentarza w mailu podczas składania zamówienia w aplikacji

  • Wysyłanie komentarza w mailu podczas składania zamówienia w GoOrder.

GoHub:

  • Dodanie wsparcia obsługi NIP w integracji z BOLT.

GoCRM:

  • Wprowadzenie listy użytych zniżek przez klientów. Funkcjonalność wprowadza możliwość nałożenia zniżek do wykorzystania przez klienta oraz ich ręczne odnawianie

  • Dodatkowe informacje na podglądzie i liście transakcji

  • Możliwość ustawienia limitu zniżek dla klienta, który jest respektowany na POS

  • Import voucherów do GoCRM na podstawie pliku CSV

  • Dodanie daty wygaśnięcia karty klienta

  • Wprowadzenie raportów klientów

  • Dodanie filtrów po ilości transakcji

  • Grupowa edycja ważności kart

  • Dodanie opcji automatycznego ustawienia limitu zniżek, czy promocyjnych kredytów. Przykładowo: ustawienie codziennego limitu zniżek na 300 zł.

  • Opcja wysłania źródła zamówienia do GoCRM podczas składania zamówienia z GoOrder, w celu lepszego raportowania.

GoStock:

  • Synchronizacja magazynu w czasie rzeczywistym. Dotychczas synchronizacja była cykliczna, teraz magazyn synchronizuje się prawie w czasie rzeczywistym, z opóźnieniem do kliku sekund

  • Wsparcie tej samej numeracji w transferach między magazynowych

  • Opcja wsparcia na jaki podmagazyn ma trafić zamówienie w przesunięciach pomiędzy magazynami.

Android - GoCustomer:

  • Usprawnienie działania numerków na Android TV.

GoAccounts:

  • Dodanie uprawnień do Panelu Partnera.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?