Przejdź do głównej zawartości
Raport sprzedaży produktów - analiza zagnieżdżeń

Zagnieżdżenia, analiza zagnieżdżeń, raport sprzedaży produktów

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

W raportach z systemu GoPOS możemy analizować zagnieżdżenia, czyli poszczególne poziomy modyfikowania produktów. Dzięki takim informacjom dowiemy się, jakie warianty pozycji w menu klienci wybierają najczęściej.


Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach raportów oraz o tym, jak je generować znajdziemy w artykule "Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?".

Czym są zagnieżdżenia?

Zagnieżdżenia w raporcie sprzedaży produktów pokazują nam rozwinięcia do produktu, jakie powstają przy dodawaniu kolejnych modyfikatorów podczas sprzedaży. Każdy kolejny modyfikator to następny poziom rozwinięcia produktu. Możemy stworzyć maksymalnie cztery poziomy modyfikacji produktu. Przykładowo, gdy wybierzemy pizzę, pierwszym poziomem będzie jej podział na połówki, a kolejnym wybór dodatków do pizzy.

Analiza zagnieżdżeń

  1. W aplikacji webowej w menu po lewej stronie klikamy “Raporty”.

  2. Wybieramy “Sprzedaż produktów”.

  3. Wśród kafelków służących do grupowania raportu możemy wybrać poszczególne poziomy modyfikacji produktów.

  4. Gdy wybierzemy interesujące nas poziomy, dane dotyczące modyfikacji sprzedawanych produktów zostaną wyświetlone w tabeli raportu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?