Przejdź do głównej zawartości

Kierunki rozchodu

Konfiguracja kierunków rozchodu

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Ten artykuł wyjaśnia, czym są kierunki rozchodu w systemie GoPOS i jak je skonfigurować. Dowiesz się, jak przypisywać je do drukarek, produktów, kategorii oraz jak z nich korzystać w systemie GoKDS i GoStock.

Czym są kierunki rozchodu?

Kierunki rozchodu pozwalają określić, gdzie mają trafiać informacje o przygotowaniu dania. Dzięki nim system wie, na której drukarce wydrukować zamówienie lub na którym ekranie KDS je wyświetlić.

Umożliwiają one:

  • przypisywanie konkretnych pozycji do wybranych urządzeń,

  • generowanie raportów z uwzględnieniem kierunków,

  • integrację z systemem KDS oraz magazynem GoStock.

Tworzenie kierunku rozchodu

Aby dodać nowy kierunek:

  1. Zaloguj się do panelu app.gopos.io.

  2. Wybierz Ustawienia > Pomieszczenia i kierunki.

  3. Przejdź do zakładki Kierunki rozchodu.

  4. Kliknij przycisk Dodaj w prawym górnym rogu.

  5. Wprowadź nazwę kierunku.

  6. (Opcjonalnie) Wybierz drukarkę lub inne kierunki zależne.

  7. Kliknij Zapisz.

Przypisywanie urządzeń do kierunku rozchodu

W większości przypadków użytkownicy przypisują drukarki do kierunków rozchodu bezpośrednio w aplikacji sprzedażowej, co jest przedstawione w tym artykule: Konfiguracja urządzeń.

Urządzenia do kierunku rozchodu w aplikacji webowej warto przypisać w momencie gdy jesteśmy pewni, że wszystkie POSy mają drukować zamówienia na tych samych drukarkach.

Kierunki zależne

W edycji kierunku rozchodu możesz wskazać także inne kierunki rozchodu, jeżeli chcesz stworzyć kierunek sumujący wydruki z innych kierunków. Dokładny opis tej funkcjonalności znajdziesz w tym artykule: Wydruk pozycji z innych kierunków na jednym wydruku.

Przypisywanie kierunków do produktów i kategorii

Możesz przypisać kierunek rozchodu do wybranej kategorii lub produktu. Dzięki temu zamówienie automatycznie trafi na odpowiednią drukarkę lub ekran KDS.

Sprawdź artykuły:


Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?