Jeśli nie możesz się zalogować do aplikacji sprzedażowej GoPOS - istnieje kilka sposobów, dzięki którym samodzielnie rozwiążesz ten problem. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.
Sprawdź, czy masz odpowiednią wersję aplikacji
Problemy z logowaniem mogą wynikać z nieodpowiedniej wersji aplikacji. Aby oprogramowanie działało w pełni prawidłowo, należy je aktualizować jak najszybciej, gdy pojawi się nowa wersja. Jak sprawdzić, czy jest dostępna nowa aktualizacja?
W Twoim systemie sprzedażowym pojawi się powiadomienie.
W GoPOS Launcher przy aplikacji GoPOS zobaczysz komunikat “Dostępna nowsza wersja”.
O tym, jak zaktualizować aplikację GoPOS przeczytasz w tym artykule.
Ustaw dostęp do POS
Jeśli problem pojawił się przy pierwszym logowaniu do aplikacji sprzedażowej, prawdopodobnie nie ustawiłeś dostępu do POS. Dane dostępu do POS skonfigurujesz w aplikacji webowej.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.
W zakładce “Informacje” , na górnym panelu wybierz zakładkę “Dostęp do POS”.
W tym miejscu ustaw login i hasło do aplikacji sprzedażowej. Dane możesz w każdej chwili zmienić.
Potwierdź przyciskiem “Ustaw dane”.
Gdzie znajdę dane do logowania?
Jeśli zapomniałeś swoich danych logowania do aplikacji sprzedażowej, zawsze możesz je sprawdzić w aplikacji webowej, w zakładce “Dostęp do POS”.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.