Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkowe
Problemy z logowaniem do aplikacji sprzedażowej POS - co zrobić?
Problemy z logowaniem do aplikacji sprzedażowej POS - co zrobić?

Problemy z logowaniem do POS, aplikacja sprzedażowa, logowanie

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

Jeśli nie możesz się zalogować do aplikacji sprzedażowej GoPOS - istnieje kilka sposobów, dzięki którym samodzielnie rozwiążesz ten problem. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.


Sprawdź, czy masz odpowiednią wersję aplikacji

Problemy z logowaniem mogą wynikać z nieodpowiedniej wersji aplikacji. Aby oprogramowanie działało w pełni prawidłowo, należy je aktualizować jak najszybciej, gdy pojawi się nowa wersja. Jak sprawdzić, czy jest dostępna nowa aktualizacja?

  1. W Twoim systemie sprzedażowym pojawi się powiadomienie.

  2. W GoPOS Launcher przy aplikacji GoPOS zobaczysz komunikat “Dostępna nowsza wersja”.

O tym, jak zaktualizować aplikację GoPOS przeczytasz w tym artykule.

Ustaw dostęp do POS

Jeśli problem pojawił się przy pierwszym logowaniu do aplikacji sprzedażowej, prawdopodobnie nie ustawiłeś dostępu do POS. Dane dostępu do POS skonfigurujesz w aplikacji webowej.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.

  2. W zakładce “Informacje” , na górnym panelu wybierz zakładkę “Dostęp do POS”.

  3. W tym miejscu ustaw login i hasło do aplikacji sprzedażowej. Dane możesz w każdej chwili zmienić.

  4. Potwierdź przyciskiem “Ustaw dane”.

Gdzie znajdę dane do logowania?

Jeśli zapomniałeś swoich danych logowania do aplikacji sprzedażowej, zawsze możesz je sprawdzić w aplikacji webowej, w zakładce “Dostęp do POS”.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?