System GoPOS można testować 14 dni za darmo. W dowolnym momencie można też aktywować subskrypcję oprogramowania. Dzięki niej będziesz mógł korzystać z naszego systemu po upływie okresu próbnego. W tym artykule dowiesz się, jak rozpocząć subskrypcję, wybrać typ licencji, okres obowiązywania oraz jak wygodnie ją opłacić. Zanim przystąpisz do wyboru wszystkich elementów zachęcamy do zapoznania się z cennikiem dostępnym tutaj. Znajdziesz w nim szczegółowy opis wszystkich dostępnych pakietów i naszych aplikacji.
Rozpoczęcie subskrypcji
Z panelu po lewej stronie klikamy w pole z imieniem i nazwiskiem oraz nazwą naszej organizacji.
Wybieramy “Subskrypcje”.
Zostaniemy przekierowani do GoAccounts, czyli panelu do zarządzania subskrypcjami, umowami i użytkownikami systemu.
Na początku wprowadzamy dane naszej firmy, niezbędne do wystawienia faktury. W tym celu klikamy w “Ustaw”.
Dla ułatwienia najpierw wpisujemy NIP naszej firmy i klikamy “Wyszukaj w GUS”. Nazwa i adres powinny zostać uzupełnione automatycznie, zgodnie z danymi w urzędzie.
Po wprowadzenie pozostałych danych klikamy przycisk “Zapisz”.
Następnie w górnym polu z aktualnymi subskrypcjami, klikamy przycisk “Aktywuj subskrypcję” lub “Zmień”, w zależności od statusu naszej subskrypcji.
Wyświetli nam się lista dostępnych aplikacji od firmy GoPOS.
Klikamy w ikonkę chmury, mieszcząca się przy nazwie danej aplikacji. Otworzy nam się panel, w którym będziemy mogli wybrać informacje na temat naszej subskrypcji.
Wybieramy typ licencji BASIC lub PRO oraz okres, na jaki chcemy wykupić oprogramowanie: miesiąc lub rok.
Możemy też wybrać ilość terminali oraz rozwiązania dodatkowe, jak KDS, GoKiosk, System Numerkowy, integrację hotelową oraz określić dla ilu lokalizacji chcemy wykupić system.
Po wprowadzeniu wszystkich danych klikamy “Zapisz subskrypcję”.
Płatności
Po aktywacji subskrypcji zostanie wystawiony dokument do wpłaty. Płatności możemy dokonać na kilka sposobów:
kartą płatniczą - metoda szczególnie zalecana - w jej przypadku określona kwota zostanie pobrana automatycznie.
*BLIK/e-transer- metody pozwalające na szybkie przelewy środków.
przelewem bankowym - metoda nierekomendowana - może wydłużyć proces aktywacji konta. Należy pamiętać, że do momentu zaksięgowania wpłaty subskrypcja zostanie zablokowana.
Dodanie karty płatniczej
W systemie możemy podpiąć naszą kartę płatniczą, dzięki czemu zautomatyzujemy proces płatności za oprogramowanie.
Aby wprowadzić dane naszej karty płatniczej wybieramy “Edytuj” w sekcji dotyczącej Płatności.
Uzupełniamy pola odpowiednimi informacjami i klikamy “Zapłać”.
Po wprowadzeniu danych karta zostanie przypisana do naszego konta. Zewnętrzny system procesowania płatności pobierze opłatę za subskrypcję.
Opłacanie subskrypcji przez e-transfer lub BLIK
Wchodzimy w “Subskrypcje”.
Wybieramy “Faktury”.
Klikamy “Opłać” i wybieramy “Szybki przelew lub blik”.
Zostaniemy przeniesieni na stronę systemu procesowania płatności.
Wybieramy metodę płatności, uzupełniamy dane i opłacamy subskrypcję.
FAQ
Kiedy należy opłacić licencję?
Płatności za licencję następują z góry. Po rozpoczęciu subskrypcji klient może opłacić licencję w ciągu 14 dni. Po upływie tego czasu system zostaje zablokowany.
Jaką metodą najlepiej opłacić licencję?
Zaleca się podpięcie do konta karty płatniczej - wtedy system automatycznie pobierze płatność po wystawieniu dokumentu. Ponadto warto opłacić licencję za pomocą e-transferu zaraz po wystawieniu dokumentu, gdyż po 7 dniach od jego wystawienia zostaje wyświetlony komunikat o wygaśnięciu licencji i nieopłaceniu dokumentu.