Z poziomu aplikacji webowej możesz stworzyć różne cenniki - np. dla sprzedaży na wynos. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak skonfigurować cennik dla wybranego punktu sprzedaży. Aby dowiedzieć się, czym są punkty sprzedaży i jak je konfigurować, sprawdź ten artykuł.
Konfiguracja cennika
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Menu”.
Kliknij “Cenniki”.
Kliknij niebieski przycisk “Dodaj” w prawym górnym rogu.
Wprowadź nazwę cennika.
Kliknij “Zapisz”.
Więcej szczegółów na temat konfiguracji i używania cenników znajdziesz w tym artykule.
Powróć do listy cenników. Zobaczysz 3 zakładki - “Cenniki”, “Grupowa edycja” oraz “Warunki użycia”.
Wybierz “Warunki użycia” i kliknij “Dodaj”.
Zostanie wyświetlone okno “Dodaj warunek użycia dla” - z rozwijanej listy wybierz wcześniej utworzony cennik i kliknij niebieski przycisk “Wybierz”.
Zostanie wyświetlona tabela z ustawieniami warunków użycia.
W polu “Typ” wybierz “Punkt sprzedaży”.
W polu “Operator” wybierz “Równy”.
W polu “Wartość” wybierz odpowiedni punkt sprzedaży - “Bar” - należy go wcześniej ustawić. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.
Dzięki takim ustawieniom, jeśli skonfigurujesz punkt sprzedaży “Bar” - zadziała cennik na wynos. W przeciwnym wypadku ceny na wynos będą domyślne - analogiczne do tych w sprzedaży stacjonarnej. W taki sam sposób możesz postępować z kolejnymi cennikami i kolejnymi punktami sprzedaży.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.