W systemie GoPOS możesz opóźnić wydruk kuchenny, dzięki czemu dane zamówienie zacznie być przygotowywane później. Możesz także przesyłać zamówienia na kuchnię grupowo. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak korzystać z tych funkcji.
Kiedy opóźnianie wydruku kuchennego będzie przydatne?
Funkcja opóźnionego wydruku kuchennego pozwala decydować, kiedy zamówienia zostaną wysłane na kuchnię. Przykładowo, będzie ona przydatna gdy kelner chce zebrać zamówienia z kilku stolików i łącznie przesłać je na kuchnię.
Konfiguracja
Aby móc opóźnić wydruk kuchenny, musisz włączyć odpowiedni sposób wydruku kuchennego - ręczny lub po zablokowaniu ekranu. Możesz to zrobić w aplikacji webowej lub bezpośrednio na POS.
Aplikacja webowa
Gdy zmienisz ustawienia wydruku kuchennego w aplikacji webowej, będą one działać dla wszystkich Twoich urządzeń.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”, a następnie “Informacje”.
Przejdź do zakładki “Stanowisko sprzedaży”.
W części “Wydruk rachunków”, w polu “Sposób wydruku kuchennego” dostępne są trzy opcje:
Po zapisaniu rachunku - informacja zostanie wydrukowana w kuchni po zapisie rachunku.
Ręczny - informacja zostanie wydrukowana w kuchni dopiero, gdy ręcznie wyślesz zamówienie.
Po zablokowaniu ekranu - informacja zostanie wydrukowana w kuchni dopiero po zablokowaniu ekranu urządzenia. Po zablokowaniu ekranu wszystkie do tej pory niewysłane zamówienia trafią do kuchni.
Aplikacja sprzedażowa
Alternatywnie możesz zmienić ustawienia wydruku kuchennego w aplikacji sprzedażowej, lecz wtedy zadziałają tylko na urządzeniu, na którym zostało wprowadzone to ustawienie.
Z panelu z trzema paskami po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.
Kliknij “Punkt sprzedaży”.
Przejdź do “Pozostałych ustawień sprzedaży”.
Przy ustawieniu “Sposób wydruku kuchennego” będą dostępne te same opcje, co w aplikacji webowej. Wybierz “Ręcznie” lub “Po zablokowaniu ekranu”.
Jak wysłać zamówienie ręcznie?
Otwórz na POS panel z trzema paskami.
Kliknij na ikonę z czapką kucharza.
Aby wysłać konkretne zamówienie, kliknij przy nim “Wyślij”.
Jeśli chcesz przesłać na kuchnię grupowo wszystkie zamówienia, kliknij “Wydrukuj zamówienia”.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.