Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkoweProwadzenie i kontrola sprzedażyFAQ
Jak opóźnić wydruk kuchenny? Jak grupowo przesłać zamówienia na kuchnię?
Jak opóźnić wydruk kuchenny? Jak grupowo przesłać zamówienia na kuchnię?

Jak opóźnić wydruk kuchenny, zamówienia, wydruk kuchenny, grupowe wysyłanie zamówień

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

W systemie GoPOS możesz opóźnić wydruk kuchenny, dzięki czemu dane zamówienie zacznie być przygotowywane później. Możesz także przesyłać zamówienia na kuchnię grupowo. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak korzystać z tych funkcji.


Kiedy opóźnianie wydruku kuchennego będzie przydatne?

Funkcja opóźnionego wydruku kuchennego pozwala decydować, kiedy zamówienia zostaną wysłane na kuchnię. Przykładowo, będzie ona przydatna gdy kelner chce zebrać zamówienia z kilku stolików i łącznie przesłać je na kuchnię.

Konfiguracja

Aby móc opóźnić wydruk kuchenny, musisz włączyć odpowiedni sposób wydruku kuchennego - ręczny lub po zablokowaniu ekranu. Możesz to zrobić w aplikacji webowej lub bezpośrednio na POS.

Aplikacja webowa

Gdy zmienisz ustawienia wydruku kuchennego w aplikacji webowej, będą one działać dla wszystkich Twoich urządzeń.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”, a następnie “Informacje”.

  2. Przejdź do zakładki “Stanowisko sprzedaży”.

  3. W części “Wydruk rachunków”, w polu “Sposób wydruku kuchennego” dostępne są trzy opcje:

    1. Po zapisaniu rachunku - informacja zostanie wydrukowana w kuchni po zapisie rachunku.

    2. Ręczny - informacja zostanie wydrukowana w kuchni dopiero, gdy ręcznie wyślesz zamówienie.

    3. Po zablokowaniu ekranu - informacja zostanie wydrukowana w kuchni dopiero po zablokowaniu ekranu urządzenia. Po zablokowaniu ekranu wszystkie do tej pory niewysłane zamówienia trafią do kuchni.

Aplikacja sprzedażowa

Alternatywnie możesz zmienić ustawienia wydruku kuchennego w aplikacji sprzedażowej, lecz wtedy zadziałają tylko na urządzeniu, na którym zostało wprowadzone to ustawienie.

  1. Z panelu z trzema paskami po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.

  2. Kliknij “Punkt sprzedaży”.

  3. Przejdź do “Pozostałych ustawień sprzedaży”.

  4. Przy ustawieniu “Sposób wydruku kuchennego” będą dostępne te same opcje, co w aplikacji webowej. Wybierz “Ręcznie” lub “Po zablokowaniu ekranu”.

Jak wysłać zamówienie ręcznie?

  1. Otwórz na POS panel z trzema paskami.

  2. Kliknij na ikonę z czapką kucharza.

  3. Aby wysłać konkretne zamówienie, kliknij przy nim “Wyślij”.

  4. Jeśli chcesz przesłać na kuchnię grupowo wszystkie zamówienia, kliknij “Wydrukuj zamówienia”.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?