FAQ Prowadzenie i kontrola sprzedaży
FAQ Prowadzenie i kontrola sprzedaży
Tryb offline - jak działa?
Jak ustawić źródła i numery zewnętrzne rachunku?
Czy znajdę w systemie najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni - zgodnie z dyrektywą Omnibus?
Jak opóźnić wydruk kuchenny? Jak grupowo przesłać zamówienia na kuchnię?
Jak ustawić inną nazwę produktu lub pracownika na paragonie fiskalnym?
Problem z wydrukiem fiskalnym rachunku - co zrobić, gdy paragon wydrukował się częściowo lub POS wyświetla problem mimo wydruku?
Jak filtrować zamówienia według kierowcy w Live Orders?
Jak zmienić metodę płatności na zamkniętym rachunku?
Jak przypisać kierowcę do zamówienia?
Jak włączyć drukowanie numeru zamówienia?
Jak wydrukować raport pracownika na POS?
Jak zablokować produkt do sprzedaży?
Jak wydrukować kopię paragonu fiskalnego?
Jak anulować paragon fiskalny?
Tłumaczenia i nazwy produktów – konfiguracja dla kuchni i klientów