Ustalenie odpowiednich uprawnień w aplikacji webowej GoPOS spowoduje, że pracownicy będą musieli zameldować się w systemie przed rozpoczęciem sprzedaży. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak ustawić taką funkcję.
Ustawienie uprawnienia
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.
Otwórz “Uprawnienia”.
Wybierz “Uprawnienia aplikacja do sprzedaży (terminal/tablet)”.
Odnajdź na liście uprawnienie “Sprzedaż bez meldunku - Możliwość sprzedaży bez zameldowania(rozpoczęcia pracy w systemie)”.
Jeśli chcesz, aby Twoi pracownicy musieli się meldować przed rozpoczęciem sprzedaży, musisz wyłączyć to uprawnienie. Odznacz okienka przy swoich pracownikach dla tego uprawnienia tak, aby pozostały puste.
Potwierdź przyciskiem “Zapisz”.
Meldunek w aplikacji sprzedażowej
Dzięki takim ustawieniu, na POS po wpisaniu PINu zostanie wyświetlone okno, w którym pracownik będzie musiał się zameldować, aby móc prowadzić sprzedaż.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.