Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkowePracownicyFAQ
Czy mogę wymusić zameldowanie pracownika przed rozpoczęciem sprzedaży?
Czy mogę wymusić zameldowanie pracownika przed rozpoczęciem sprzedaży?

Meldunek, meldowanie pracownika

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

Ustalenie odpowiednich uprawnień w aplikacji webowej GoPOS spowoduje, że pracownicy będą musieli zameldować się w systemie przed rozpoczęciem sprzedaży. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak ustawić taką funkcję.


Ustawienie uprawnienia

  1. W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.

  2. Otwórz “Uprawnienia”.

  3. Wybierz “Uprawnienia aplikacja do sprzedaży (terminal/tablet)”.

  4. Odnajdź na liście uprawnienie “Sprzedaż bez meldunku - Możliwość sprzedaży bez zameldowania(rozpoczęcia pracy w systemie)”.

  5. Jeśli chcesz, aby Twoi pracownicy musieli się meldować przed rozpoczęciem sprzedaży, musisz wyłączyć to uprawnienie. Odznacz okienka przy swoich pracownikach dla tego uprawnienia tak, aby pozostały puste.

  6. Potwierdź przyciskiem “Zapisz”.

Meldunek w aplikacji sprzedażowej

Dzięki takim ustawieniu, na POS po wpisaniu PINu zostanie wyświetlone okno, w którym pracownik będzie musiał się zameldować, aby móc prowadzić sprzedaż.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?