Przejdź do głównej zawartości
GoPOS Now - Przewodnik po aplikacji

GoPos Now aplikacja dla właścicieli i managerów

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co to jest GoPOS Now?

Aplikacja GoPOS Now umożliwia zarządzanie Twoimi lokalizacjami z dowolnego miejsca za pomocą smartfonu. Dzięki funkcjom raportowania i analizy na żywo, możesz zdalnie kontrolować najważniejsze aspekty działalności.

  • Raporty i analiza wszystkich lokalizacji w czasie rzeczywistym - przeglądaj raporty dotyczące sprzedaży i pracy w Twoim lokalu.

  • Zarządzanie zespołem: monitoruj czas pracy, wydajność i sprzedaż pracowników

  • Zarządzanie restauracją: kontroluj zamówienia w lokalu i online.

  • Pomoc na wyciągnięcie ręki: używaj Chat, dostępu serwisowego i mobilnej bazy wiedzy Help.


Pobieranie i instalacja

GoPOS Now jest dostępny na urządzenia z systemami iOS i Android. Pobierz aplikację, klikając poniżej:


Logowanie i wylogowanie z GoPOS Now

  1. Po pobraniu aplikacji postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

  2. Otwórz aplikację i wybierz opcję Zaloguj się.

  3. Zaloguj się przy użyciu adresu e-mail i hasła z GoPOS Web lub konta Google.

  4. Aby wylogować się z aplikacji kliknij ikonkę>Wyloguj.


Przez GoPOS Now nie można tworzyć konta. Logowanie jest możliwe tylko dla użytkowników z istniejącym kontem. Możliwość zalogowania się do GoPOS Now mają użytkownicy, którym przydzielono takie uprawnienia w GoPOS Web.

O tym, jak przyznawać uprawnienia użytkownikom, przeczytasz w artykule: “Uprawnienia”.


Menu główne aplikacji GoPOS Now

Aby wejść do menu kliknij ikonkę , znajdującą się w lewym górnym rogu ekranu lokalizacji.

  • Dashboard: Kliknij, aby uzyskać przegląd bieżącej działalności Twojego lokalu.

  • Raporty: Kliknij, aby przeglądać i analizować dane dotyczące sprzedaży i innych kluczowych wskaźników.

  • Zmień lokalizacje: Wybierz inną lokalizację do zarządzania.

  • Grupowe: Przeglądaj zbiorcze dane z wielu lokalizacji (Dashboard, Raporty).

  • Support: Uzyskaj pomoc techniczną i wsparcie.

  • Wyloguj: Wyloguj się z aplikacji.

Pod opcją "Support" znajdują się ekrany, które mogą Cię zainteresować. W przyszłości mogą się one zmieniać. Obecnie dostępne są:

  • Akademia GoPOS: Oglądaj nasze webinary.

  • Poleć GoPOS: Zostań naszym partnerem.


Wybór lokalizacji

  1. Po zalogowaniu zobaczysz listę lokalizacji, do których masz dostęp.

  2. Aby przejść do lokalizacji, wybierz jej nazwę i kliknij na nią.


Zmiana lokalizacji

Możesz łatwo przełączać się między lokalizacjami.

Metoda 1:

  • Na stronie lokalizacji kliknij w nazwę lokalizacji na górze strony.

  • Z menu aplikacji wybierz inną lokalizację.

Metoda 2:

  1. Po zalogowaniu, na głównym ekranie lokalizacji kliknij ikonkę , w prawym górnym rogu.

  2. Zostaniesz przeniesiony do menu aplikacji.

  3. Z menu wybierz opcję Zmień lokalizację.

  4. Z listy wszystkich lokalizacji wybierz nową lokalizację, aby zobaczyć jej przegląd.



Jak poruszać się po ekranie głównym lokalizacji?

Widok strony głównej to odwzorowanie panelu GoPOS Web, który widzimy logując się przez komputer albo przeglądarkę. Możesz tutaj sprawdzić sprzedaż, raporty, rezerwacje a także skonfigurować menu, dodać nowego pracownika czy użytkownika.

Jeśli chcesz zobaczyć, co znajduje się w menu kliknij ikonę , która rozwija menu.



Jak wejść w raporty / dashboard grupowy?

  1. Kliknij ikonę , znajdującą się w prawym górnym rogu strony.

  2. W menu aplikacji wybierz Grupowe (Dashboard, Raporty)>Dashboard.

  3. Z rozwijanego menu na górze strony możesz przełączać się między Dashboardem grupowym a Raportami grupowymi.

  4. Wybierz czas prezentowanych danych.

  5. Zapisz segment, aby zapisać ustawienia raportu i mieć szybki podgląd.


Użyj filtrów i grupowań według potrzeb. Przeglądaj raporty i dostosuj ich wygląd do swoich potrzeb, używając filtrów i grupowań. Korzystaj z raportów tak, jak w GoPOS Web.

Więcej o raportach dowiesz się z artykułu: "Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?".


Wsparcie

W GoPOS Now masz dostęp do wsparcia, co zapewnia szybką pomoc i efektywne rozwiązanie problemów:

  1. Kliknij ikonę , znajdującą się w prawym górnym rogu strony.

  2. Wybierz Support>Otwórz czat>Wiadomości.

  3. Zobacz historię rozmów z działem wsparcia, co pozwali na łatwy przegląd wcześniejszych rozmów.

  4. Aby rozpocząć nową wiadomość, kliknij ikonę długopisu.

  5. Możesz także skorzystać z artykułów pomocniczych Help lub kliknąć Wiadomość, aby rozpocząć Czat, co umożliwia szybkie rozwiązanie problemów.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?