Zablokowanie subskrypcji najczęściej wynika z nieopłacenia należności. Jeśli Twoja subskrypcja została zablokowana, wykonaj poniższe kroki, aby ją odblokować:
Zaloguj się do GoPOS.
W miejscu Dashboard zobaczysz komunikat:
“Twoja licencja jest zablokowana. Twoje konto jest zablokowane, ponieważ obecna subskrypcja wygasła. Aktywuj subskrypcję, aby odblokować konto.”
3. Kliknij Przejdź do Subskrypcji i wybierz Pokaż wszystkie faktury.
4. Na liście faktur, u samej góry, widoczna będzie faktura proforma ze statusem Nieopłacony.
5. Aby ją opłacić, wybierz trzy kropki z prawej strony na FV ze statusem Nieopłacony i kliknij Opłać. Zostaniesz przekierowany do strony płatności.
6. Wybierz sposób zapłaty: Karta Płatnicza lub Szybki przelew/Blik.
7. Kliknij Przejdź dalej.
Płatność kartą lub szybkim przelewem to najszybszy sposób na odblokowanie subskrypcji! Płatności te są przetwarzane natychmiast, dzięki czemu możesz od razu wrócić do korzystania z GoPOS. Tradycyjny przelew bankowy może zająć kilka dni roboczych, opóźniając odblokowanie Twojego konta.
Zalecamy także podpięcie karty płatniczej, ponieważ umożliwia to automatyczne odnawianie subskrypcji i zapobiega jej blokowaniu w przyszłości.
7. Po opłaceniu wróć do sekcji "Subskrypcje" w GoAccounts i sprawdź, czy Twoja subskrypcja jest aktywna.
W wyjątkowych sytuacjach subskrypcja może być anulowana. Jeśli tak się stanie, kliknij przycisk Aktywuj subskrypcję, aby ją ponownie aktywować.
Więcej na temat aktywacji subskrypcji przeczytasz w artykule: Subskrypcje.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.