W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób dodać i ustawić terminal płatniczy oraz drukarkę fiskalną.
Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:
Drukarkę i terminal płatniczy skonfigurujesz podczas pierwszego logowania się do aplikacji. Po zalogowaniu się do aplikacji sprzedażowej GoPOS, automatycznie uruchomi się kreator konfiguracji, który przeprowadzi Cię przez ustawienie drukarek fiskalnych i terminali płatniczych.
Więcej na temat kreatora konfiguracji przeczytasz w artykule: Instalacja aplikacji sprzedażowej GoPOS.
Możesz także zobaczyć, jak działa kreator w naszym tutorialu.
Jeżeli kreator został pominięty lub urządzenia zostały źle skonfigurowane, w każdej chwili możesz je sprawdzić i poprawnie skonfigurować w ustawieniach.
Konfiguracja drukarki fiskalnej w GoPOS
Jeżeli potrzebujesz dokonać zmian w ustawieniu urządzenia lub dodać nowe:
Po zalogowaniu się do aplikacji sprzedażowej, kliknij znajdujący się w lewym górnym rogu.
Wybierz Ustawienia > Urządzenia i wybierz opcję Dodaj nowe.
Dodawanie automatyczne drukarki
Kliknij Dodaj nowe i z listy wyszukaj drukarkę, wybierając w polu “Typ urządzenia” - “Drukarka”.
W polu “Typ połączenia” możemy wybrać sposób, w jaki nasza drukarka została podłączona. System obsługuje następujące typy połączenia: LAN, USB, Bluetooth, Internal.
Przy drukarce, którą chcesz dodać, kliknij znak “+”.
Potwierdź wybór klikając Zapisz.
Jeśli automatyczne dodawanie drukarki nie powiedzie się, możesz ją dodać ręcznie.
Automatyczna konfiguracja terminala płatniczego
Po zalogowaniu się do aplikacji sprzedażowej, kliknij znajdujący się w lewym górnym rogu.
Kliknij Ustawienia > Urządzenia i wybierz opcję Dodaj nowe.
Wybierz Terminal płatniczy jako typ urządzenia i określ typ połączenia.
Przy terminalu, z którym chcesz się połączyć, kliknij znak „+”.
W sekcji Domyślna płatność możesz od razu przypisać skonfigurowane wcześniej, w aplikacji webowej, metody płatności za pomocą suwaków.
Pozostałe ustawienia zalecamy pozostawić w konfiguracji domyślnej.
Potwierdź wszystkie zmiany przyciskiem Zapisz.
Jeśli automatyczne wyszukiwanie terminala płatniczego nie powiedzie się możesz dodać go ręcznie.
Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:
Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.