Z tego artykułu dowiesz się jak zainstalować integrację między systemami GoPOS i GoStock.
Czym jest integracja GoPOS z GoStock?
Integracja GoPOS z GoStock to funkcja, która umożliwia:
Automatyczne przesyłanie zamówień sprzedażowych do magazynu w GoStock.
Synchronizację stanów magazynowych, co pozwala blokować sprzedaż produktów, których brakuje na stanie.
Rozliczanie receptur, czyli surowców użytych w procesie sprzedaży.
Jak zainstalować integrację GoStock z GoPOS?
Aby włączyć integrację GoStock z kanałem sprzedaży, wykonaj poniższe kroki:
Zaloguj się do GoStock.
W menu wybierz Aplikacje > Pokaż więcej > Wszystkie aplikacje.
Na liście odnajdź GoPOS V2 (z nazwą Twojej lokalizacji) i kliknij w ikonkę.
Konfiguracja połączenia GoStock z GoPOS
Aby zsynchronizować dane między magazynem a sprzedażą w GoPOS, skonfiguruj połączenia uzupełniając informacje w otwartym kanale integracji.
Opcje konfiguracji
Nazwa: Nazwę lokalizacji GoPOS.
Data i czas rozpoczęcia: Ustaw datę i godzinę, od której ma rozpocząć się synchronizacja.
Data i czas zatrzymania synchronizacji: Opcjonalnie określ datę zakończenia synchronizacji.
Włącz synchronizację: Przesuń suwak, aby włączyć synchronizację danych.
Ta opcja powinna być zawsze włączona, aby połączenie działało poprawnie.
Pobieranie danych - włącz poniższe opcje, przesuwając odpowiednie suwaki:
Pobieraj zamówienia: Umożliwia pobieranie zamówień z kanału sprzedaży i tworzenie powiązanych dokumentów w GoStock.
Włącz tę opcję, aby zamówienia sprzedażowe z GoPOS były automatycznie rejestrowane w magazynie.Pobieraj produkty: Automatycznie pobiera produkty z systemu sprzedażowego, aby były możliwe do połączenia po stronie magazynu.
Włącz, aby produkty wprowadzone w GoPOS były widoczne do połączenia w GoStock.Automatycznie łącz produkty o tej samej nazwie: Produkty w GoPOS i GoStock, które mają identyczne nazwy, będą automatycznie łączone.
Zalecane, jeśli używasz spójnych nazw produktów w obu systemach.Aktualizuj produkty w magazynie.
Automatycznie zamykaj zamówienia: Zamówienia pobrane z kanału sprzedaży i połączeniu automatycznie zmieniają status na „Wysłane” lub „Odebrane.”
Włącz, aby zminimalizować potrzebę ręcznego zatwierdzania zamówień.Automatycznie twórz produkty w magazynie.
Automatycznie łącz produkty o takim samym SKU: Produkty w obu systemach o identycznym SKU będą automatycznie połączone.
Automatycznie łącz połączenia z kanałów integracji: Synchronizuje połączenia między lokalizacjami w przypadku aktywnej multilokalizacji w GoPOS.
Włącz tylko wtedy, gdy korzystasz z multilokalizacji.Synchronizuj zdefiniowane pola: Synchronizuje dodatkowe pola zdefiniowane w produktach między GoPOS a GoStock.
Włącz, jeśli produkty zawierają dodatkowe informacje istotne dla sprzedaży i magazynowania.Łączenie magazynów: Z rozwijanej listy wybierz magazyn, który będzie powiązany z kanałem sprzedaży (domyślnie ustawiony jest Magazyn główny).
Jeśli masz więcej niż jeden magazyn, upewnij się, że wybrałeś właściwy magazyn dla konkretnego kanału sprzedaży.
Wysyłanie danych. Włącz, przesuwając odpowiednie suwaki:
Wysyłaj stany magazynowe do kanału: Umożliwia przesyłanie aktualnych stanów magazynowych produktów z GoStock do kanału sprzedaży.
Włącz, aby kanał sprzedaży zawsze miał aktualne dane o dostępności produktów.Aktualizuj recepturę w kanale:Przesyła informacje o recepturach produktów z GoStock do wariantów w kanale sprzedaży.
Włącz, jeśli używasz receptur w magazynie.Wysyłaj koszt produktu do kanału: Aby przesyłać średni koszt produktu z magazynu do kanału sprzedaży.
Włącz, jeśli chcesz synchronizować koszty produktów między systemami.Wysyłaj koszty zamówień do kanału: Przesyła koszt pozycji zamówienia do rachunku w aplikacji GoPOS. Opcjonalne – włącz, jeśli monitorujesz koszty zamówień w GoPOS.
Aktualizuj dane produktów w kanale: Opcja wykorzystywana jest tylko w przypadku retailu. Opcja działa tylko w połączeniu tworzenia produktów z GoStock do GoPOS.
Automatycznie twórz produkty w kanale: Opcja wykorzystywana jest tylko w przypadku retailu. Z listy wybierz sposób, w jaki produkty będą tworzone w kanale:
Na stanie: Wysyła tylko dostępność produktów.
Z ceną: Wysyła tylko ceny sprzedaży produktów.
Na stanie i z ceną: Wysyła zarówno dostępność, jak i ceny produktów.
Nie twórz: Wyłącza automatyczne tworzenie produktów w kanale sprzedaży.
Wybierz opcję „Na stanie i z ceną,” aby zsynchronizować pełne dane produktów.
Cena produktu wysyłana do kanału: Wybierz rodzaj ceny, która ma być przesyłana do kanału:
Cena sprzedaży,Koszt,
Cena referencyjna,
Ostatnia cena,
Nie wysyłaj.
Po skonfigurowaniu wszystkich opcji kliknij Zapisz, aby aktywować połączenia.
Konfiguracja połączeń w GoStock to kluczowy krok w integracji systemu magazynowego z kanałami sprzedaży. Dzięki poprawnie ustawionym połączeniom możesz skutecznie zarządzać stanami magazynowymi, minimalizując ryzyko błędów i usprawniając procesy sprzedażowe.
Po zainstalowaniu kanału pamiętaj o połączeniu produktów sprzedażowych z magazynowymi, aby synchronizacja działała poprawnie. Szczegółową instrukcję znajdziesz w artykule: Łączenie produktów sprzedażowych z magazynowymi.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.