Przejdź do głównej zawartości
Instalacja integracji GoStock z GoPOS

Jak włączyć integrację między GoPOS a GoStock?

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Z tego artykułu dowiesz się jak zainstalować integrację między systemami GoPOS i GoStock.


Czym jest integracja GoPOS z GoStock?

Integracja GoPOS z GoStock to funkcja, która umożliwia:

  1. Automatyczne przesyłanie zamówień sprzedażowych do magazynu w GoStock.

  2. Synchronizację stanów magazynowych, co pozwala blokować sprzedaż produktów, których brakuje na stanie.

  3. Rozliczanie receptur, czyli surowców użytych w procesie sprzedaży.

Jak zainstalować integrację GoStock z GoPOS?

Aby włączyć integrację GoStock z kanałem sprzedaży, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się do GoStock.

  2. W menu wybierz Aplikacje > Pokaż więcej > Wszystkie aplikacje.

  3. Na liście odnajdź GoPOS V2 (z nazwą Twojej lokalizacji) i kliknij w ikonkę.

Konfiguracja połączenia GoStock z GoPOS

Aby zsynchronizować dane między magazynem a sprzedażą w GoPOS, skonfiguruj połączenia uzupełniając informacje w otwartym kanale integracji.

Opcje konfiguracji

  1. Nazwa: Nazwę lokalizacji GoPOS.

  2. Data i czas rozpoczęcia: Ustaw datę i godzinę, od której ma rozpocząć się synchronizacja.

  3. Data i czas zatrzymania synchronizacji: Opcjonalnie określ datę zakończenia synchronizacji.

  4. Włącz synchronizację: Przesuń suwak, aby włączyć synchronizację danych.
    Ta opcja powinna być zawsze włączona, aby połączenie działało poprawnie.


    Pobieranie danych - włącz poniższe opcje, przesuwając odpowiednie suwaki:

  5. Pobieraj zamówienia: Umożliwia pobieranie zamówień z kanału sprzedaży i tworzenie powiązanych dokumentów w GoStock.
    Włącz tę opcję, aby zamówienia sprzedażowe z GoPOS były automatycznie rejestrowane w magazynie.

  6. Pobieraj produkty: Automatycznie pobiera produkty z systemu sprzedażowego, aby były możliwe do połączenia po stronie magazynu.
    Włącz, aby produkty wprowadzone w GoPOS były widoczne do połączenia w GoStock.

  7. Automatycznie łącz produkty o tej samej nazwie: Produkty w GoPOS i GoStock, które mają identyczne nazwy, będą automatycznie łączone.
    Zalecane, jeśli używasz spójnych nazw produktów w obu systemach.

  8. Aktualizuj produkty w magazynie.

  9. Automatycznie zamykaj zamówienia: Zamówienia pobrane z kanału sprzedaży i połączeniu automatycznie zmieniają status na „Wysłane” lub „Odebrane.”
    Włącz, aby zminimalizować potrzebę ręcznego zatwierdzania zamówień.

  10. Automatycznie twórz produkty w magazynie.

  11. Automatycznie łącz produkty o takim samym SKU: Produkty w obu systemach o identycznym SKU będą automatycznie połączone.

  12. Automatycznie łącz połączenia z kanałów integracji: Synchronizuje połączenia między lokalizacjami w przypadku aktywnej multilokalizacji w GoPOS.
    Włącz tylko wtedy, gdy korzystasz z multilokalizacji.

  13. Synchronizuj zdefiniowane pola: Synchronizuje dodatkowe pola zdefiniowane w produktach między GoPOS a GoStock.
    Włącz, jeśli produkty zawierają dodatkowe informacje istotne dla sprzedaży i magazynowania.

  14. Łączenie magazynów: Z rozwijanej listy wybierz magazyn, który będzie powiązany z kanałem sprzedaży (domyślnie ustawiony jest Magazyn główny).
    Jeśli masz więcej niż jeden magazyn, upewnij się, że wybrałeś właściwy magazyn dla konkretnego kanału sprzedaży.


    Wysyłanie danych. Włącz, przesuwając odpowiednie suwaki:

  15. Wysyłaj stany magazynowe do kanału: Umożliwia przesyłanie aktualnych stanów magazynowych produktów z GoStock do kanału sprzedaży.
    Włącz, aby kanał sprzedaży zawsze miał aktualne dane o dostępności produktów.

  16. Aktualizuj recepturę w kanale:Przesyła informacje o recepturach produktów z GoStock do wariantów w kanale sprzedaży.
    Włącz, jeśli używasz receptur w magazynie.

  17. Wysyłaj koszt produktu do kanału: Aby przesyłać średni koszt produktu z magazynu do kanału sprzedaży.
    Włącz, jeśli chcesz synchronizować koszty produktów między systemami.

  18. Wysyłaj koszty zamówień do kanału: Przesyła koszt pozycji zamówienia do rachunku w aplikacji GoPOS. Opcjonalne – włącz, jeśli monitorujesz koszty zamówień w GoPOS.

  19. Aktualizuj dane produktów w kanale: Opcja wykorzystywana jest tylko w przypadku retailu. Opcja działa tylko w połączeniu tworzenia produktów z GoStock do GoPOS.

  20. Automatycznie twórz produkty w kanale: Opcja wykorzystywana jest tylko w przypadku retailu. Z listy wybierz sposób, w jaki produkty będą tworzone w kanale:

    Na stanie: Wysyła tylko dostępność produktów.

    Z ceną: Wysyła tylko ceny sprzedaży produktów.

    Na stanie i z ceną: Wysyła zarówno dostępność, jak i ceny produktów.

    Nie twórz: Wyłącza automatyczne tworzenie produktów w kanale sprzedaży.

    Wybierz opcję „Na stanie i z ceną,” aby zsynchronizować pełne dane produktów.

  21. Cena produktu wysyłana do kanału: Wybierz rodzaj ceny, która ma być przesyłana do kanału:
    Cena sprzedaży,

    Koszt,

    Cena referencyjna,

    Ostatnia cena,

    Nie wysyłaj.

Po skonfigurowaniu wszystkich opcji kliknij Zapisz, aby aktywować połączenia.

Konfiguracja połączeń w GoStock to kluczowy krok w integracji systemu magazynowego z kanałami sprzedaży. Dzięki poprawnie ustawionym połączeniom możesz skutecznie zarządzać stanami magazynowymi, minimalizując ryzyko błędów i usprawniając procesy sprzedażowe.

Po zainstalowaniu kanału pamiętaj o połączeniu produktów sprzedażowych z magazynowymi, aby synchronizacja działała poprawnie. Szczegółową instrukcję znajdziesz w artykule: Łączenie produktów sprzedażowych z magazynowymi.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?