Przejdź do głównej zawartości

GoCRM – grupy klientów i zniżki

Tworzenie grup klientów i przypisywanie zniżek do grup

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano w tym tygodniu

W GoCRM możesz w łatwy sposób uporządkować swoją bazę klientów, przypisując ich do grup klientów z podpiętymi zniżkami. Dzięki temu rabaty dla stałych klientów w aplikacji sprzedażowej GoPOS lub sklepie GoOrder będą naliczane automatycznie – bez ręcznego wpisywania kodów czy obliczeń.

Grupy klientów można także wykorzystać w przypadku cashbacku – szczegóły znajdziesz tutaj: Jak skonfigurować i korzystać z cashback?

Do konfiguracji potrzebna jest aktywna integracja GoCRM z GoPOS lub GoOrder.

Jak ją włączyć? Sprawdź w tych artykułach:


Konfiguracja grup klientów w GoCRM

Podstawą całego mechanizmu są grupy klientów. Aby utworzyć nową grupę:

  1. Zaloguj się do crm.gopos.io i wybierz lokalizację.

  2. Wejdź w Ustawienia > Grupy klientów > Dodaj.

  3. W formularzu uzupełnij:

    • Nazwa grupy klientów – np. "Stały klient"

    • Referencja – uzupełnia się automatycznie na podstawie nazwy

    • Opis – opcjonalny, np. "Grupa klientów z 10% rabatem"

  4. Kliknij Zapisz zmiany.

Referencja będzie potrzebna później w konfiguracji GoPOS i GoOrder.

Konfiguracja grup klientów w GoPOS

Przed dodaniem grupy klientów w GoPOS upewnij się, że masz już skonfigurowane zniżki.

Instrukcję znajdziesz w artykule: Zniżki - konfiguracja.

Aby utworzyć grupę klientów w GoPOS:

  1. Zaloguj się do app.gopos.io i wybierz lokalizację.

  2. Wejdź w Klienci > Grupy klientów > Dodaj.

  3. W formularzu wpisz:

    • Nazwa – np. "Stały klient"

    • Dzienny limit zniżek – opcjonalnie

    • Referencja – identyczna jak w GoCRM

    • Przypisane zniżki – wybierz rabaty dla grupy

  4. Kliknij Zapisz zmiany.

Dzięki identycznym referencjom grupy w GoCRM i GoPOS zostaną automatycznie połączone.

Jak to działa?

Po dodaniu produktu do rachunku i zeskanowaniu karty klienta z przypisaną grupą – zniżka naliczy się automatycznie.

Konfiguracja grup klientów w GoOrder

W GoOrder grupy klientów łączą się z promocjami.

  1. Zaloguj się do app.goorder.pl.

  2. Wejdź w Ustawienia > Promocje > Dodaj.

  3. Uzupełnij:

    • Nazwa – np. "10% rabatu dla stałych klientów"

    • Typ – Zniżka na zamówienie (Procentowa)

    • Typ dodania – Ręcznie

    • Wartość zniżki – np. 10

    • Referencja – identyczna jak w GoCRM

  4. Kliknij Zapisz zmiany.

  5. Wejdź w Integracje > kanał GoCRM i kliknij Synchronizuj.

  6. W podzakładce Połączenia sprawdź, czy grupa klientów została prawidłowo powiązana z promocją.

Możesz dostosować promocję do własnych potrzeb – zmienić typ, minimalną wartość koszyka czy warunki użycia.

Jak to działa?

Podczas składania zamówienia przez klienta w sklepie GoOrder, system automatycznie naliczy przypisaną zniżkę.


Dzięki grupom klientów w GoCRM oraz ich integracji z GoPOS i GoOrder możesz automatycznie nagradzać lojalnych klientów – bez dodatkowej pracy obsługi. To prosty sposób na zwiększenie satysfakcji gości i zachęcenie ich do kolejnych wizyt lub zamówień.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?