Instalacja i aktywacja Aggregatorów


Aby zainstalować wybrane Aggregatory przechodzimy w panelu GoOrder do zakładki "Aggregatory" i instalujemy interesujący nas kanał. W tym miejscu należy zaznaczyć, że każdy z Portali wymaga innej formy instalacji, a ich bardziej szczegółowe opisy znaleźć można klikając w poniższe linki:

Po ukończonej instalacji system przekieruje nas do edycji integracji, gdzie należy wybrać sklep, na podstawie którego będzie wysyłane menu oraz metod płatności.

Całość zatwierdzamy przyciskiem "Zapisz".

Ważne! Bez skonfigurowanego sklepu nie możemy wysłać do Aggregatora karty menu.

Przykład instalacji Aggregatora UberEats

Wybór sklepu - odpowiada za podpięcie menu restauracji, z której chcemy prowadzić sprzedaż online. Przykładowo jeżeli prowadzimy 3 lokale, które różnią się od siebie kartą menu to wybór sklepu pozwoli nam zamieścić w wybranym Aggregatorze to konkretne, które nas interesuje.

Metoda płatności - jak sama nazwa wskazuje w tym miejscu wybieramy metodę płatności z listy którą wcześniej skonfigurowaliśmy. O tym jak to zrobić pisaliśmy
w metody płatności, także jeżeli dalej masz problem z ich konfiguracją to zachęcamy do zapoznania się z artykułem. Niektóre Aggregatory wspierają własnych kierowców oraz płatność gotówką, dlatego w tym przypadku należy skonfigurować płatności
i przypisać je do danego Portalu Zewnętrznego. W tym celu:

  • Wchodzimy w zakładkę "Integracje"

  • Wybieramy "Do połączenia"

  • Przypisujemy metody płatności. Gotówka do metod płatności gotówka, a płatności online do metod płatności Aggregatora. Można je nazwać jego nazwą np. Glovo, w celu lepszej identyfikacji.

.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?