Stava

Dowiedz się wszystkiego na temat integracji z kurierami Stava.

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Instalacja

W celu zainstalowania Stavy należy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszym działem wsparcia i przekazać informację o chęci posiadania dodatkowego Kanału (zalecana forma przez chat bota na stronie lub bezpośrednio po kliknięciu w niebieską ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu). Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik, kontaktuje się bezpośrednio z przedstawicielem Stavy w celu otrzymania wymaganych kluczy dostępów potrzebnych do integracji, które w momencie otrzymania przekazuje klientowi.

Kiedy posiadamy już wymagane klucze dostępów to następnie:

  1. Wchodzimy w zakładkę "Integracje"

  2. Klikamy "Dodaj integracje"

  3. Wybieramy Kanał Stava i klikamy zielony przycisk "Instaluj"

  4. Wpisujemy wymagane klucze, które otrzymaliśmy od opiekuna GoPOS i...

  5. Gotowe! Po zainstalowaniu Kanału automatycznie tworzy się kierowca Stava

Przypisywanie kuriera Stava do zamówienia

Do zamówienia (zamówienie może pochodzić zarówno z własnego sklepu internetowego, agregatorów: Pyszne.pl, UberEats, Glovo, Wolt lub można je dodać ręcznie z terminala POS) można przypisać kierowcę z integracji Stava.

Aby przypisać kierowcę Stava do zamówienia należy:

  1. Przejść do zakładki Tablica w Panelu GoOrder

  2. Przyjąć zamówienie, które przyszło z własnego sklepu internetowego, agregatorów bądź zostało ręcznie wprowadzone z terminala POS

  3. Przypisać kierowcę Stava.

Po przypisaniu kierowcy należy zamówienie potwierdzić na tablecie Stavy (zamówienie jest już w całości uzupełnione, nie trzeba nic wpisywać). W tym celu:

  1. Otwieramy aplikację Stava na tablecie Stava

  2. Przechodzimy do nowego zamówienia klikając w niebieski prostokąt "View" z napisem "Ok"

  3. Następnie wybieramy przycisk "Edit" i w pojawiającym się okienku zaznaczamy "Ok"

  4. Następnie wyskakuje nam okienko z danymi zamówienia i jeżeli wszystko się zgadza to zatwierdzamy zamówienie przyciskiem "Apply"

  5. W momencie dostarczenia zamówienia do klienta jego status zmieni się na Panelu GoOrder na "Dostarczone".

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?