Instalacja
W celu zainstalowania agregatora należy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszym działem wsparcia i przekazać informację o chęci posiadania dodatkowego Kanału (zalecana forma przez chat bota na stronie lub bezpośrednio po kliknięciu w niebieską ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu). Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik, kontaktuje się bezpośrednio z przedstawicielem Wolt i instaluje agregator.
Aby zsynchronizować i uruchomić agregator Wolt przechodzimy do zakładki "Integracje", wybieramy Wolt, klikamy "Przejdź" i następnie wybieramy miejsce oraz konfigurujemy sklep.
O tym dlaczego tak ważne jest wybranie odpowiedniego miejsca oraz metod płatności pisaliśmy już w artykule Instalacja agregatorów.
Zakładka "Integracje "➔ Przejdź ➔ Wybór miejsca sprzedaży i konfiguracja sklepu
Wysyłanie menu w języku domyślnym oraz zagranicznym
Wolt wspiera funkcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku. Kartę można przesłać w ten sposób zarówno w języku domyślnym jak i zagranicznym. O tym, w jaki sposób to zrobić został napisany już osobny artykuł zatem zachęcamy do zapoznania się z Wysyłanie menu produktów.
Blokowanie produktów i sklepu internetowego
Wolt na ten moment nie wspiera żadnej z tych funkcji, natomiast w przeciągu najbliższych tygodni ma się to zmienić, o czym informować będziemy na bieżąco.
Obsługa zamówień
Przyjęte zamówienia z Wolta trafiają bezpośrednio na panel GoOrder lub terminal POS (GoPOS), w zależności od tego czego używamy. Wolt na tę chwilę oferuje możliwość przyjmowania oraz odrzucania zamówień, natomiast nie obsługuje ich anulowania. Dodatkowo w agregatorze znajdziemy możliwości wysłania komunikatu do Wolt'a, że zamówienie jest gotowe do odbioru, a także znajdziemy tu funkcję informowania o tym, na kiedy będzie ono wykonane, aby kurier mógł je odpowiednio wcześniej odebrać. Więcej na temat zarządzania tablicą do zamówień znajdziecie w Przyjmowanie zamówień.
Agregator Wolt oferuje nam możliwość korzystania z 2 typów dostawców:
Kierowca Wolt - sposób przyjmowania zamówień:
Klikamy akceptuj (terminal GoPOS)
Zamówienie zostaje wydrukowane na kuchni i pojawia się na terminalu sprzedażowym POS (terminal GoPOS)
Prywatny kierowca - sposób przyjmowania zamówień:
Klikamy akceptuj (terminal GoPOS)
Wchodzimy na zaakceptowane zamówienia (terminal GoPOS)
Ustawiamy "W kuchni" przy zamówieniu (zmieniamy jego status) na terminalu GoPOS.
Zamówienie zostaje wydrukowane na kuchni i pojawia się na terminalu sprzedażowym POS (terminal GoPOS)
Dowiedz się więcej na temat integracji z pozostałymi agregatorami: