Przejdź do głównej zawartości
Glovo

Dowiedz się wszystkiego na temat integracji z agregatorem Glovo.

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad rok temu

Instalacja

W celu zainstalowania agregatora należy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszym działem wsparcia i przekazać informację o chęci posiadania dodatkowego Kanału (zalecana forma przez chat bota na stronie lub bezpośrednio po kliknięciu w niebieską ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu). Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik, kontaktuje się bezpośrednio z przedstawicielem Glovo i instaluje agregator.

Aby zsynchronizować i uruchomić agregator Glovo przechodzimy do zakładki "Integracje", wybieramy Glovo, klikamy "Przejdź" i następnie wybieramy miejsce oraz konfigurujemy sklep.

O tym dlaczego tak ważne jest wybranie odpowiedniego miejsca oraz metod płatności pisaliśmy już w artykule Instalacja agregatorów.

Zakładka "Integracje "➔ Przejdź ➔ Wybór miejsca sprzedaży i konfiguracja sklepu

Ważne! Bez skonfigurowanego sklepu nie możemy wysłać do agregatora karty menu.

Wysyłanie menu w języku domyślnym oraz zagranicznym

Glovo wspiera funkcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku. Kartę można przesłać w ten sposób zarówno w języku domyślnym jak i zagranicznym. O tym, w jaki sposób to zrobić został napisany już osobny artykuł zatem zachęcamy do zapoznania się z Wysyłanie menu produktów.

Blokowanie produktów i sklepu internetowego

Glovo wspiera również możliwość tymczasowego blokowania produktów oraz sklepu internetowego. W jaki sposób to zrobić opisaliśmy w artykule Blokowanie produktów i sklepu internetowego.

Obsługa zamówień

Przyjęte zamówienia z Glovo trafiają bezpośrednio na panel GoOrder lub terminal POS (GoPOS), w zależności od tego czego używamy. Glovo na tę chwilę oferuję możliwość przyjmowania zamówień, natomiast nie obsługuje opcji ich odrzucania oraz anulowania. Dodatkowo w agregatorze nie znajdziemy możliwości wysłania komunikatu do Glovo, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Więcej na temat ich zarządzania znajdziecie w Przyjmowanie zamówień.

Agregator Glovo oferuje nam możliwość korzystania z 2 typów dostawców:

Kierowca Glovo - sposób przyjmowania zamówień:

  1. Klikamy akceptuj (terminal GoPOS)

  2. Zamówienie zostaje wydrukowane na kuchni i pojawia się na terminalu sprzedażowym POS (terminal GoPOS)

Prywatny kierowca - sposób przyjmowania zamówień:

  1. Klikamy akceptuj (terminal GoPOS)

  2. Wchodzimy na zaakceptowane zamówienia (terminal GoPOS)

  3. Ustawiamy "W kuchni" przy zamówieniu (zmieniamy jego status) na terminalu GoPOS.

  4. Zamówienie zostaje wydrukowane na kuchni i pojawia się na terminalu sprzedażowym POS (terminal GoPOS)

Dowiedz się więcej na temat integracji z pozostałymi agregatorami:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?