Jeśli w systemie pojawi się problem wymagający zgłoszenia, serwis GoPOS może potrzebować tymczasowego dostępu do konta klienta, aby właściwie zdiagnozować sytuację i sprawnie udzielić pomocy. Dostępu możemy udzielić w kilku kliknięciach, ustalając jednocześnie, na jaki czas i jakie części systemu ma zostać przekazany dostęp.
GoPOS - aplikacja webowa
Zaloguj się w aplikacji webowej na app.gopos.io
Przejdź do aplikacji GoPOS.
Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę “Centrum pomocy” i kliknij “Udziel dostępu”.
Wybierz “Zatwierdź dostęp”.
Wybierając pole “Dostęp wygasa” możesz ustalić datę i godzinę, do której dostęp dla pracowników serwisu będzie aktywny. Masz także opcję wyboru, czy chcesz udzielić dostępu do sprzedaży, czyli do rachunków, raportów POS oraz faktur danego lokalu. Możemy także udzielić dostępu do konfiguracji, czyli ustawień danego miejsca, takich jak np. ustawienia menu.
Po wybraniu interesujących nas ustawień kliknij “Zapisz”.
GoPOS Now
Zaloguj się w aplikacji GoPOS Now.
Wybierz lokalizację.
Kliknij przycisk trzech kresek w prawym, górnym rogu ekranum wybierz "Support" i "Daj dostęp serwisowy".
Wybierz “Zatwierdź dostęp” dla GoPOS.
Wybierając pole “Dostęp wygasa” możesz ustalić datę i godzinę, do której dostęp dla pracowników serwisu będzie aktywny. Masz także opcję wyboru, czy chcesz udzielić dostępu do sprzedaży, czyli do rachunków, raportów POS oraz faktur danego lokalu. Możemy także udzielić dostępu do konfiguracji, czyli ustawień danego miejsca, takich jak np. ustawienia menu.
Po wybraniu interesujących nas ustawień kliknij “Zapisz”.