Jeśli w systemie pojawi się problem wymagający zgłoszenia, serwis GoPOS może potrzebować tymczasowego dostępu do konta klienta, aby właściwie zdiagnozować sytuację i sprawnie udzielić pomocy. Dostępu możemy udzielić w kilku kliknięciach, ustalając jednocześnie, na jaki czas i jakie części systemu ma zostać przekazany dostęp.
Logujemy się do systemu GoPOS.
Wybieramy lokalizację oraz aplikację.
Z menu po lewej stronie wybieramy zakładkę “Centrum pomocy” i klikamy “Udziel dostępu”.
Klikamy “Zatwierdź dostęp”.
Wybierając pole “Dostęp wygasa” możemy ustalić datę i godzinę, do której dostęp dla pracowników serwisu będzie aktywny. Mamy także opcję wyboru, czy chcemy udzielić dostępu do sprzedaży, czyli do rachunków, raportów POS oraz faktur danego lokalu. Możemy także udzielić dostępu do konfiguracji, czyli ustawień danego miejsca, takich jak np. ustawienia menu.
Po wybraniu interesujących nas ustawień klikamy “Zapisz”.