Korzystając z aplikacji GoPOS i KDS, możesz używać tzw. Mastera - jest nim POS, który dba o lokalną synchronizację rachunków. W tym artykule wyjaśnimy Ci dokładnie, czym jest, jak działa i co umożliwia Master. Będzie to artykuł przeznaczony dla Ciebie w szczególności, jeśli prowadzisz sprzedaż na wielu urządzeniach, zwłaszcza jeżeli używasz Mobilnych Kelnerów i KDS.
Co to jest Master i co daje?
Master to jeden wybrany POS, którego zadaniem jest w przypadku braku dostępu do Internetu, umożliwienie prowadzenia bieżącej sprzedaży w miejscach, gdzie na wielu urządzeniach obsługiwanych jest wiele rachunków. Dzięki Master, gdy nie ma Internetu, wszystkie bieżące czynności w lokalu działają bez żadnych zakłóceń. Pozwala on więc przejmować rachunki offline, bez konieczności stałej komunikacji z chmurą.
Jak włączyć tryb Master?
Obecnie Master może uruchomić tylko serwis GoPOS. Aby zgłosić chęć włączenia Mastera - skontaktuj się z serwisem poprzez email help@gopos.pl lub czat.
Wymagania do włączenia Mastera
Możliwość uruchomienia Mastera wiąże się z kilkoma wymaganiami, które miejsce sprzedaży musi spełniać.
POS, na którym ma działać Master musi być urządzeniem stacjonarnym.
Najlepiej, aby ten terminal był podpięty kablem do sieci/routera - wtedy prawdopodobieństwo awarii będzie najmniejsze.
Aby działała obsługa wielu rachunków, terminal z Masterem musi być cały czas włączony z aplikacją GoPOS.
Wszystkie urządzenia sprzedażowe i KDS muszą działać w tej samej lokalnej sieci.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.