Do agregatorów, z którymi zintegrowany jest Twój system, możesz także przesłać osobne menu, z innymi cenami. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.
Wybór menu i cennika
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.
Kliknij wcześniej zainstalowaną aplikację GoOrder. Zobaczysz podstawowe ustawienia aplikacji. O tym, jak zainstalować aplikację i skonfigurować ustawienia przeczytasz w tym artykule.
W polu “Menu” wybierz, jakie menu zostanie wysłane do GoOrder. Możesz wybrać menu obsługiwane w aplikacji sprzedażowej lub skonfigurować osobne, specjalne dla GoOrder, o czym takż przeczytasz w tym artykule.
W polu “Cennik” - jeśli chcesz przesłać do agregatora menu z innymi cenami, niż w menu głównym, musisz skonfigurować osobny cennik - o tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule, a następnie wybrać w polu odpowiedni cennik.
Po wybraniu menu i cennika, kliknij “Wyślij menu”.
Przesyłanie menu do agregatora
Menu wysyłamy do agregatora z poziomu GoOrder.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Aggregatory”.
Przy agregatorze, do którego chcesz przesłać menu, kliknij ikonę “zębatki”.
W sekcji “Konfiguruj” możesz wybrać menu, które wcześniej przesłałeś do GoOrder.
Kliknij “Zapisz”.
Kliknij “Wyślij menu”.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.