Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkoweAplikacje & IntegracjeGoOrder
GoOrder - jak przesłać menu do agregatora z innymi cenami?
GoOrder - jak przesłać menu do agregatora z innymi cenami?

Menu z innymi cenami, agregator, GoOrder

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

Do agregatorów, z którymi zintegrowany jest Twój system, możesz także przesłać osobne menu, z innymi cenami. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.


Wybór menu i cennika

  1. W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.

  2. Kliknij wcześniej zainstalowaną aplikację GoOrder. Zobaczysz podstawowe ustawienia aplikacji. O tym, jak zainstalować aplikację i skonfigurować ustawienia przeczytasz w tym artykule.

  3. W polu “Menu” wybierz, jakie menu zostanie wysłane do GoOrder. Możesz wybrać menu obsługiwane w aplikacji sprzedażowej lub skonfigurować osobne, specjalne dla GoOrder, o czym takż przeczytasz w tym artykule.

  4. W polu “Cennik” - jeśli chcesz przesłać do agregatora menu z innymi cenami, niż w menu głównym, musisz skonfigurować osobny cennik - o tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule, a następnie wybrać w polu odpowiedni cennik.

  5. Po wybraniu menu i cennika, kliknij “Wyślij menu”.

Przesyłanie menu do agregatora

Menu wysyłamy do agregatora z poziomu GoOrder.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Aggregatory”.

  2. Przy agregatorze, do którego chcesz przesłać menu, kliknij ikonę “zębatki”.

  3. W sekcji “Konfiguruj” możesz wybrać menu, które wcześniej przesłałeś do GoOrder.

  4. Kliknij “Zapisz”.

  5. Kliknij “Wyślij menu”.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?