Przejdź do głównej zawartości

GoHUB - Jak przesłać menu do agregatora z innymi cenami?

Wysłanie menu po cenniku

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano dzisiaj

Do agregatorów, z którymi zintegrowany jest Twój system, możesz także przesłać osobne menu, z innymi cenami. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.


Informacje wstępne

Przed rozpoczęciem działania zapoznaj się z poniższymi uwagami wstępnymi.

Różne menu dla GoOrder i GoHUB

Co w przypadku, gdy posiadasz jednocześnie własny sklep GoOrder i integrację z portalami i w obu przypadkach chcesz korzystać z innego menu lub różnych cen?

Wtedy zalecamy konfigurację dwóch kanałów GoOrder – jeden kanał odpowiada za obsługę sklepu, drugi kanał za obsługę integracji zewnętrznych. Takie rozwiązanie pozwala na wygodną konfigurację, która nie wymaga ciągłych zmian konfiguracyjnych przy aktualizacji menu.

Jeżeli masz pytania odnośnie takiej konfiguracji lub korzystasz z już skonfigurowanego kanału i chcesz go zaktualizować - skontaktuj się z nami poprzez chat.

Różne ceny dla poszczególnych portali

Zgodnie z polityką agregatorów stosowanie różnych cen dla portali zewnętrznych jest niezgodne z regulaminami wybranych podmiotów w formie tzw. wąskiego parytetu cenowego. Przed zdecydowaniem się na taką konfigurację dokładnie zweryfikuj obowiązującą Cię treść regulaminu z portalami, z którymi współpracujesz.


Przygotowanie menu

Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie menu typu lista. Dodaj pożądane sekcje, uzupełnij je wcześniej stworzonymi produktami.

Jak utworzyć menu typu lista dowiesz się w tym miejscu: Konfiguracja menu w postaci listy.

Upewnij się, że produkty mają uzupełnione zdjęcia – ich brak negatywnie wpływa na odbiór sklepu przez konsumentów. Jeżeli masz ustandaryzowane nazwy produktów pod własne potrzeby, skorzystaj także z tłumaczeń produktów.

Przygotowanie cennika

Drugim krokiem jest przygotowanie cennika. Stwórz cennik o wybranej nazwie, np. Delivery i od razu go dezaktywuj - dzięki temu cennik nie zadziała na POS, a jednocześnie może być wykorzystany do wysłania menu. Następnie edytuj ceny produktów, ustalając ich wysokość.

Więcej o cennikach znajdziesz tutaj: Konfiguracja i używanie cenników.

W zależności od niżej opisanej konfiguracji kanału możesz potrzebować uzupełnienia cen wszystkich wysyłanych produktów wraz z cenami modyfikatorów.

Konfiguracja kanału GoOrder

Trzecim krokiem jest wskazanie menu i cennika w kanale GoOrder, które chcesz wysłać dalej. Bardzo istotną opcją jest tutaj opcja “Wysyłaj menu na podstawie elementów cennika”.

  • Wyłączenie opcji spowoduje, że zostanie wysłane całe wskazane menu z cenami wskazanymi w cenniku.

  • Włączenie opcji spowoduje, że zostanie wysłane menu tylko z tymi produktami i modyfikatorami, które mają uzupełnioną cenę w cenniku. Nieuzupełnienie ceny na produkcie lub jego modyfikatorach będzie skutkowało tym, że pozycja nie będzie widoczna w menu.

Po dokonaniu decyzji i skonfigurowaniu kanału wyślij menu do GoOrder.

Dokładną instrukcję konfiguracji kanału GoOrder znajdziesz w tym miejscu: GoOrder – instalacja i konfiguracja.

Przesłanie menu do agregatora

Jeżeli wysłałeś wskazane menu po wybranym cenniku do GoOrder, został ostatni krok, czyli przesłanie menu do portalu.

Więcej informacji o wysłaniu menu do portali znajdziesz tutaj: GoHUB – Wysłanie menu do portali.


Dzięki tej konfiguracji możesz elastycznie zarządzać swoim menu i dostosowywać ceny do różnych kanałów sprzedaży bez konieczności ręcznej edycji za każdym razem. To oszczędność czasu i większa kontrola nad strategią cenową w Twoim lokalu.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?