W GoCRM możesz przeglądać historię transakcji klienta. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie są transakcje klienta, gdzie znajdują się w systemie oraz jak je raportować.
Transakcje klienta - czym dokładnie są?
Transakcje klienta to takie transakcje, podczas których do rachunku został przypisany klient z GoCRM. Historię wszystkich działań lojalnościowych w ramach zarejestrowanych transakcji dla poszczególnych klientów skontrolujesz w GoCRM. Sprawdzisz także szczegółowe raporty z transakcji klienta.
Jak sprawdzić historię transakcji klienta?
Z panelu po lewej stronie wybierz “Klienci”.
Naciśnij na nazwę wybranego klienta lub na 3 kropki w wierszu danego klienta, a następnie wybierz “Podgląd”.
Historia transakcji będzie widoczna pod kafelkami u góry widoku.
Co zawiera historia transakcji klienta?
W podstawowym widoku historii transakcji możesz sprawdzić następujące dane:
Numer transakcji
Data
Źródło
Kwota
Klikając na strzałkę obok kwoty wyświetlisz szczegóły transakcji. Oprócz wcześniej wymienionych, dostępne są następujące dane:
Status płatności
Status transakcji
Nazwa klienta z odnośnikiem do jego profilu
Informacje o zakupie: nazwy pozycji, ilość oraz wartość.
Wszystkie transakcje
Do wszystkich transakcji masz dostęp w zakładce “Transakcje”. Dzięki odpowiednim ustawieniom, w tym miejscu także sprawdzisz historię transakcji poszczególnych klientów.
Kliknij “Dodaj filtr”, a następnie “Klient”.
Wybierz klienta, którego transakcje chcesz zobaczyć.
Domyślnie widoczne kolumny na liście transakcji to:
ID transakcji
Klient
Źródło
Kwota transakcji
Status płatności
Status
Klikając na ID transakcji lub w 3 kropki, a następnie “Podgląd”, zobaczysz szczegóły transakcji.
Raporty transakcji klienta
W GoCRM dostępne są raporty transakcji, a odpowiednie ustawienia pozwalają generować raporty transakcji klienta.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Raporty”.
Kliknij “Raport transakcji”.
Układ raportów w GoCRM wygląda podobnie, jak inteligentne raporty w GoPOS. O tym, jak z nich korzystać przeczytasz w tym artykule.
Kliknij “Dodaj filtr”, a następnie “Klient”.
Wybierz klienta, którego transakcje chcesz zobaczyć na raporcie.
Wśród kafelków nad widokiem tabeli wybierz “Klient”, aby raport przedstawiał nazwę klienta. Możesz także wybrać inne parametry z kafelków oraz ustalać kolejność ułożenia danych, przesuwając kafelki.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.