GoCRM - historia transakcji klienta

Historia transakcji, historia transakcji klienta, GoCRM

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W GoCRM możesz przeglądać historię transakcji klienta. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie są transakcje klienta, gdzie znajdują się w systemie oraz jak je raportować.


Transakcje klienta - czym dokładnie są?

Transakcje klienta to takie transakcje, podczas których do rachunku został przypisany klient z GoCRM. Historię wszystkich działań lojalnościowych w ramach zarejestrowanych transakcji dla poszczególnych klientów skontrolujesz w GoCRM. Sprawdzisz także szczegółowe raporty z transakcji klienta.

Jak sprawdzić historię transakcji klienta?

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Klienci”.

  2. Naciśnij na nazwę wybranego klienta lub na 3 kropki w wierszu danego klienta, a następnie wybierz “Podgląd”.

  3. Historia transakcji będzie widoczna pod kafelkami u góry widoku.

Co zawiera historia transakcji klienta?

W podstawowym widoku historii transakcji możesz sprawdzić następujące dane:

  1. Numer transakcji

  2. Data

  3. Źródło

  4. Kwota

Klikając na strzałkę obok kwoty wyświetlisz szczegóły transakcji. Oprócz wcześniej wymienionych, dostępne są następujące dane:

  1. Status płatności

  2. Status transakcji

  3. Nazwa klienta z odnośnikiem do jego profilu

  4. Informacje o zakupie: nazwy pozycji, ilość oraz wartość.

Wszystkie transakcje

Do wszystkich transakcji masz dostęp w zakładce “Transakcje”. Dzięki odpowiednim ustawieniom, w tym miejscu także sprawdzisz historię transakcji poszczególnych klientów.

  1. Kliknij “Dodaj filtr”, a następnie “Klient”.

  2. Wybierz klienta, którego transakcje chcesz zobaczyć.

Domyślnie widoczne kolumny na liście transakcji to:

  1. ID transakcji

  2. Klient

  3. Źródło

  4. Kwota transakcji

  5. Status płatności

  6. Status

Klikając na ID transakcji lub w 3 kropki, a następnie “Podgląd”, zobaczysz szczegóły transakcji.

Raporty transakcji klienta

W GoCRM dostępne są raporty transakcji, a odpowiednie ustawienia pozwalają generować raporty transakcji klienta.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Raporty”.

  2. Kliknij “Raport transakcji”.

  3. Układ raportów w GoCRM wygląda podobnie, jak inteligentne raporty w GoPOS. O tym, jak z nich korzystać przeczytasz w tym artykule.

  4. Kliknij “Dodaj filtr”, a następnie “Klient”.

  5. Wybierz klienta, którego transakcje chcesz zobaczyć na raporcie.

  6. Wśród kafelków nad widokiem tabeli wybierz “Klient”, aby raport przedstawiał nazwę klienta. Możesz także wybrać inne parametry z kafelków oraz ustalać kolejność ułożenia danych, przesuwając kafelki.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?