Przejdź do głównej zawartości
Krok 5. Dostosowanie metod płatności w GoPOS

Metody płatności w systemie: płatność gotówką, kartą, przelewem, czekiem, bonem, voucherem. Dodawanie nowych metod płatności.

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W GoPOS możesz elastycznie zarządzać różnymi metodami płatności. Z tego artykułu dowiesz się, jak elastycznie zarządzać różnymi metodami płatności.


Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:


Metody płatności dostępne w systemie

Domyślnie, system GoPOS umożliwia obsługę dwóch głównych metod płatności: gotówkową oraz kartą. Wspieramy także integrację z terminalem płatniczym, co znacznie przyspiesza realizację transakcji.

Chcesz dowiedzieć się, jak skonfigurować terminal płatniczy, przeczytaj artykuł: Konfiguracja urządzeń - terminal płatniczy.

Dodawanie nowych metod płatności

Dodawanie dodatkowych metod płatności, takich jak przelew, czek, bon, czy voucher odbywa się w aplikacji webowej.

Aby dodać nową metodę płatności:

  1. W panelu bocznym wybierz Ustawienia > Metody płatności.

  2. Kliknij Dodaj, aby utworzyć nową metodę płatności.

Określ szczegóły nowej metody, wybierając z dodatkowych opcji, takich jak rozchód wewnętrzny, szybkie zamknięcie transakcji, rachunek na stratę czy płatność online.

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób przypisać metody płatności do odpowiednich ról? - przeczytaj artykuł: Metody płatności w GoPOS.

Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:


Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:


👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?