Z tego artykułu dowiesz się w jaki sposób otworzyć i zamknąć raporty dostępne w aplikacji sprzedażowej.
Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:
Otwarcie raportu kasowego i zmianowego w aplikacji sprzedażowej
Otwarcie raportu kasowego jest wymagane przed rozpoczęciem sprzedaży.
System zawsze informuje, jeśli raport nie jest otwarty oraz automatycznie otwiera nowy, przy próbie zamknięcia pierwszego rachunku.
Aby otworzyć raporty:
Przejdź do menu (symbol „☰”), a następnie wybierz Raporty.
Otwórz raport kasowy a następnie zmianowy, jeśli jest wymagany.
Więcej o raportach kasowych przeczytasz w artykule Raporty POS.
Zamknięcie raportu kasowego i raportu zmianowego
Aby zamknąć raport kasowy:
Przejdź do menu (symbol „☰”), a następnie wybierz Raporty.
Wybierz odpowiedni raport: Raport zmianowy lub Raport kasowy > Zakończ raport > Potwierdzenie zakończenia raportu.
Jeśli korzystasz z raportu zmianowego, zamknij go po wykonaniu raportu kasowego.
Drukowanie raportu dobowego fiskalnego
Dobowy raport fiskalny to podsumowanie wszystkich transakcji z drukarki fiskalnej.
Raport możesz zrobić od razu podczas zamknięcia raportu kasowego lub później bezpośrednio na kasie fiskalnej.
Aby wydrukować raport dobowy fiskalny:
Kliknij Potwierdź zakończenie raportu kasowego.
W oknie dialogowym zaznacz Wydrukuj dobowy raport fiskalny i Wydrukuj raport kasowy. Jeśli chcesz, aby system zapamiętał te ustawienia, zaznacz Zapamiętaj wybór.
Więcej na temat raportach dobowych przeczytasz w artykule: Jak wygenerować raport fiskalny miesięczny/roczny?
3. Wybierz Wykonaj, w prawym górnym rogu, aby wydrukować raport.
Zamknij wszystkie raporty kasowe i zmianowe na koniec dnia. Dzięki temu system zakończy działanie poprawnie, a Ty uzyskasz pełny wgląd w analizę wszystkich raportów.
Więcej informacji na temat raportu kasowego i zmianowego znajdziesz w artykule: Raporty POS.
Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:
Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.