Przejdź do głównej zawartości
Krok 12. Podstawy raportów i analiz GoPOS

Raporty POS dostępne przez aplikację webową, Raporty dostępne na POS.

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Niektóre raporty dostępne w GoPOS możesz przeglądać zarówno w aplikacji webowej, jak i na terminalu POS. Inne, bardziej szczegółowe, dostępne są wyłącznie w aplikacji webowej.


Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:


Raporty POS dostępne przez aplikację webową

Wejście do raportów:

  1. W panelu po lewej stronie wybierz Sprzedaż > Raporty POS.

  2. Zobaczysz listę wszystkich dostępnych raportów z punktów sprzedaży.

Zobaczysz cały raport, wraz z informacjami na temat m.in. przepływu gotówki (wpłat/wypłat), wartości storn oraz wprowadzonych zniżek.

3. Kliknij > Podgląd.

4. Aby wejść w odpowiednie zakładki, kliknij w ich nazwę umieszczoną na górze strony.


Szczegółowe informacje na temat raportu kasowego i zmianowego oraz jakie dane przedstawia znajdziesz w artykule: Raport kasowy i zmianowy - jakie dane przedstawia?

Raporty dostępne przez aplikację sprzedażową POS

W aplikacji sprzedażowej możesz generować i przeglądać raporty na POS: zmianowy i kasowy.

Raporty dostępne w aplikacji sprzedażowej umożliwiają sprawdzenie łącznej sumy sprzedaży, gotówkę w kasie, wartości storn, informacje o pracownikach czy płatnościach.

Aby wejść w raporty:

  1. W aplikacji sprzedażowej w menu > Raporty > Historia raportów.

  2. Na liście raportów kliknij Więcej, aby zobaczyć raport.

Więcej na temat generowania raportów na POS i ich analizy przeczytasz w artykule: Raporty POS

Raporty inteligentne dostępne przez aplikację webową

W aplikacji webowej dostępne są różnorodne raporty, zarówno proste, jak i bardziej złożone oraz dostosowywane do indywidualnych potrzeb. Możesz wygenerować kilka rodzajów szczegółowych raportów.

Więcej na temat raportów przeczytasz w artykule: Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?

Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:


Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:


👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?