Niektóre raporty dostępne w GoPOS możesz przeglądać zarówno w aplikacji webowej, jak i na terminalu POS. Inne, bardziej szczegółowe, dostępne są wyłącznie w aplikacji webowej.
Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:
Raporty POS dostępne przez aplikację webową
Wejście do raportów:
W panelu po lewej stronie wybierz Sprzedaż > Raporty POS.
Zobaczysz listę wszystkich dostępnych raportów z punktów sprzedaży.
Zobaczysz cały raport, wraz z informacjami na temat m.in. przepływu gotówki (wpłat/wypłat), wartości storn oraz wprowadzonych zniżek.
3. Kliknij > Podgląd.
4. Aby wejść w odpowiednie zakładki, kliknij w ich nazwę umieszczoną na górze strony.
Szczegółowe informacje na temat raportu kasowego i zmianowego oraz jakie dane przedstawia znajdziesz w artykule: Raport kasowy i zmianowy - jakie dane przedstawia?
Raporty dostępne przez aplikację sprzedażową POS
W aplikacji sprzedażowej możesz generować i przeglądać raporty na POS: zmianowy i kasowy.
Raporty dostępne w aplikacji sprzedażowej umożliwiają sprawdzenie łącznej sumy sprzedaży, gotówkę w kasie, wartości storn, informacje o pracownikach czy płatnościach.
Aby wejść w raporty:
W aplikacji sprzedażowej w menu ☰ > Raporty > Historia raportów.
Na liście raportów kliknij Więcej, aby zobaczyć raport.
Więcej na temat generowania raportów na POS i ich analizy przeczytasz w artykule: Raporty POS
Raporty inteligentne dostępne przez aplikację webową
W aplikacji webowej dostępne są różnorodne raporty, zarówno proste, jak i bardziej złożone oraz dostosowywane do indywidualnych potrzeb. Możesz wygenerować kilka rodzajów szczegółowych raportów.
Więcej na temat raportów przeczytasz w artykule: Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?
Gotowe! Teraz możesz przejść do kolejnego kroku:
Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.