Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - szybki startSzybki Start z GoPOS w 13 krokach
Krok 13. Aplikacje i dodatkowe funkcjonalności GoPOS
Krok 13. Aplikacje i dodatkowe funkcjonalności GoPOS

GoCRM, GoCRM, GoOrder, GoHub, Stoliki, rezerwacje, Live Orders

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W tym artykule dowiesz się o dodatkowych aplikacjach webowych i modułach systemu GoPOS.


Chcesz wrócić do poprzedniego kroku? Kliknij poniżej:


GoStock

Aplikacja do zarządzania oraz kontroli magazynu i surowców. Umożliwia monitorowanie stanów magazynowych, zużycia składników oraz generowanie raportów. Na podstawie gromadzonych danych możesz uzupełniać wszystkie braki na czas oraz śledzić aktualne zużycie surowca.

Więcej informacji, o tym w jaki sposób zainstalować i skonfigurować GoStock dowiesz się z artykuł: Instalacje kanału sprzedaży.

GoCRM

Aplikacja do zarządzania ofertami specjalnymi oraz ofertami lojalnościowymi. Na podstawie gromadzonych danych możesz przygotować dopasowane zniżki, Vouchery, promocje i programy lojalnościowe.

Więcej informacji, o tym w jaki sposób zainstalować i skonfigurować GoCRM, dowiesz się z artykuł: GoCRM - instalacja z GoPOS.

GoOrder

Aplikacja do założenia własnego bezprowizyjnego sklepu online z odbiorem osobistym lub dostawą. Umożliwia szybkie przeniesienie menu do sklepu i automatyczne przesyłanie zamówień do kuchni.

Więcej informacji, o tym w jaki sposób zainstalować i skonfigurować GoOrder, dowiesz się z artykułu: Zakładanie konta GoOrder.

GoHub

Aplikacja do zarządzania zamówieniami z wielu platform (Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo, Wolt oraz firm kurierskich) bezpośrednio na ekranie POS.

Stoliki

W aplikacji GoPOS masz możliwość graficznego poglądu sali i stolików. Ułatwia to prowadzenie sprzedaży, zarządzanie pracownikami czy rezerwacjami. Poszczególne zamówienia mogą być przypisywane bezpośrednio do konkretnych stolików, co przyspiesza obsługę i minimalizuje ryzyko pomyłek.

Rezerwacje

W aplikacji GoPOS masz możliwość wprowadzania rezerwacji na stolik na konkretną godzinę i klienta. Rezerwacje dają kontrolę nad ilością i przepływem klientów w lokalu, co pozwala na lepsze planowanie obsługi oraz unikanie nadmiernego obłożenia.

Live Orders

W aplikacji GoPOS masz możliwość zarządzać zamówieniami na dowóz na podstawie mapy. Dzięki temu możesz kontrolować w czasie rzeczywistym wszystkie zamówienia na dowóz.

W jaki sposób zarządzać zamówieniami przy użyciu Live Orders, przeczytaj artykuł: Live orders - obsługa mapki Live Orders.


Chcesz zobaczyć wszystkie kroki? Kliknij poniżej:


👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?