W systemie GoOrder mamy możliwość wyboru metody, bądź metod dostaw, które będziemy oferować w naszym sklepie. Aby ustawić możliwość odbioru osobistego dla Klienta w sklepie GoOrder, należy wpierw zaimportować menu z GoPOS lub stworzyć własne.

Jak zaimportować menu z GoPOS:

Jak stworzyć menu w GoOrder:

Gdy mamy już utworzone, bądź zaimportowane menu, przechodzimy do zakładki sklepy i rozwijamy zakładkę skonfiguruj menu i powiedz kiedy sklep jest dostępny. Wybieramy przycisk + dodaj, po czym pojawia nam się okno z możliwością uzupełnienia poniższych danych:

Nazwa: - nazwa menu wyświetlana w naszym sklepie

Dostępność: - wybieramy dostępność - możliwe tworzenie własnych dostępności w zakładce Ustawienia -> Dostępności.

W tym punkcie możemy również zdefiniować czy chcemy umożliwić opcje dostawy do klienta, odbiór osobisty, na miejscu bądź room service.

Kategoria: - wybieramy odpowiednio stworzone lub zaimportowane kategorie, które będą wchodziły w skład tworzonego menu.

W celu aktywacji menu w sklepie GoOrder należy pamiętać o konieczności zaznaczenia pola przy wybranym menu. Po zapisaniu w naszym sklepie pojawi się odpowiednie menu do składania zamówień o zdefiniowanych metodach dostawy.

Do każdej z metod dostaw możemy dodać kupon zniżkowy, dostępny tylko dla niej. Jak to zrobić znajdziemy w poniższym artykule.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?