W systemie GoOrder mamy możliwość wyboru metody, bądź metod dostaw, które będziemy oferować w naszym sklepie. Aby ustawić możliwość składania zamówień na dowóz w sklepie GoOrder, należy wpierw zaimportować menu z GoPOS lub stworzyć własne.

Jak zaimportować menu z GoPOS:

Jak stworzyć menu w GoOrder:

Gdy mamy już utworzone, bądź zaimportowane menu, przechodzimy do zakładki sklepy i rozwijamy zakładkę skonfiguruj menu i powiedz kiedy sklep jest dostępny. Wybieramy przycisk + dodaj, po czym pojawia nam się okno z możliwością uzupełnienia poniższych danych:

Nazwa: - nazwa menu wyświetlana w naszym sklepie

Dostępność: - wybieramy dostępność - możliwe tworzenie własnych dostępności w zakładce Ustawienia -> Dostępności.

W tym punkcie możemy również zdefiniować czy chcemy umożliwić opcje dostawy do klienta, odbiór osobisty, na miejscu bądź room service.

Kategoria: - wybieramy odpowiednio stworzone lub zaimportowane kategorie, które będą wchodziły w skład tworzonego menu.

W celu aktywacji menu w sklepie GoOrder należy pamiętać o konieczności zaznaczenia pola przy wybranym menu. Po zapisaniu w naszym sklepie pojawi się odpowiednie menu do składania zamówień o zdefiniowanych metodach dostawy.

Do każdej z metod dostaw możemy dodać kupon zniżkowy, dostępny tylko dla niej. Jak to zrobić znajdziemy w poniższym artykule.

Przy metodzie dostawy na dowóz ważne jest wcześniejsze wybranie stref dostaw, którym można przypisać takie parametry jak koszt dostawy, minimalna wartość zamówienia czy ustalić koszt zamówienia dla darmowej dostawy, które będą się automatycznie dostosowywać do podanego przez klienta adresu.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?