Przejdź do głównej zawartości
Bolt Food

Sprawdź jak skonfigurować integrację z agregatorem Bolt Food

T
Napisane przez Tomasz Kolodziej
Zaktualizowano ponad rok temu

Instalacja

W celu zainstalowania agregatora należy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszym działem wsparcia i przekazać informację o chęci posiadania dodatkowego Kanału (zalecana forma przez chat bota na stronie lub bezpośrednio po kliknięciu w niebieską ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu). Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik kontaktuje się bezpośrednio z przedstawicielem Bolt Food i instaluje agregator.

Aby zsynchronizować i uruchomić agregator Bolt Food przechodzimy do zakładki "Integracje", wybieramy Bolt Food, klikamy "Przejdź" i następnie wybieramy miejsce oraz konfigurujemy sklep.

O tym dlaczego tak ważne jest wybranie odpowiedniego miejsca oraz metod płatności pisaliśmy już w artykule Instalacja agregatorów.

Zakładka "Integracje "➔ Przejdź ➔ Wybór miejsca sprzedaży i konfiguracja sklepu

Wysyłanie menu

Bolt Food wspiera funkcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku. W ten sposób można przesłać kartę w języku domyślnym*. O tym, w jaki sposób to zrobić został napisany już osobny artykuł, zatem zachęcamy do zapoznania się z Wysyłanie menu produktów.

*Obsługa menu w wielu językach będzie dostępna już wkrótce.

Blokowanie produktów i sklepu internetowego

Bolt Food wspiera również możliwość tymczasowego blokowania produktów oraz sklepu internetowego. W jaki sposób to zrobić opisaliśmy w artykule Blokowanie produktów i sklepu internetowego.

Przyjmowanie zamówień

Przyjęte zamówienia z Bolt Food trafiają bezpośrednio na panel GoOrder lub na terminal POS (GoPOS), w zależności od tego czego używamy i tam należy je zaakceptować.

Oprócz samego przyjmowania zamówień agregator ten oferuje również możliwość ręcznego odrzucania oraz anulowania zamówień. Więcej na ten temat przeczytasz w Przyjmowanie zamówień

Dodatkowo w agregatorze znajdziemy możliwości wysłania komunikatu do Bolt Food, że zamówienie jest gotowe do odbioru.

Agregator Bolt Food oferuje nam możliwość korzystania jedynie z dostawców firmy. W tym przypadku nie mamy możliwości korzystania z prywatnych kurierów.

Kierowca Bolt Food - sposób przyjmowania zamówień:

  1. Klikamy akceptuj (terminal GoPOS)

  2. Zamówienie zostaje wydrukowane na kuchni i pojawia się na terminalu sprzedażowym POS (terminal GoPOS)

Możemy też wprowadzić opcję odbioru osobistego.

Dowiedz się więcej na temat integracji z pozostałymi agregatorami:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?