W GoCRM możesz łatwo przypisywać klientom zniżki. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.
Jak działają zniżki?
Do konta każdego klienta możesz przypisywać zniżki, które klient może wykorzystać na zakupy zarówno stacjonarne, jak i online.
Konfiguracja zniżek
Utwórz grupę klientów na GoCRM. Zrobisz to w następujący sposób: Ustawienia → Grupy klientów → Dodaj → Wpisz nazwę grupy → kliknij “Zapisz”.
Połącz utworzoną grupę z odpowiednią zniżką/grupą na GoPOS. Dowiedz się, jak łączyć grupy ze zniżkami/grupami.
Przypisywanie zniżki na POS
Aby przypisać zniżkę, na otwartym rachunku w lewym, górnym rogu klikamy ikonę “Wybierz klienta” → Z listy wybieramy odpowiedniego klienta → potwierdzamy zielonym przyciskiem “Wybierz”. Po dodaniu klienta rachunek zostanie automatycznie obniżony.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.