Przejdź do głównej zawartości
GoCRM - dodawanie zniżek

GoCRM, zniżki, dodawanie zniżek, jak dodać zniżkę w GoCRM

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad 7 miesiące temu

W GoCRM możesz łatwo przypisywać klientom zniżki. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak to zrobić.


Jak działają zniżki?

Do konta każdego klienta możesz przypisywać zniżki, które klient może wykorzystać na zakupy zarówno stacjonarne, jak i online.

Konfiguracja zniżek

  1. Utwórz grupę klientów na GoCRM. Zrobisz to w następujący sposób: Ustawienia → Grupy klientów → Dodaj → Wpisz nazwę grupy → kliknij “Zapisz”.

  2. Połącz utworzoną grupę z odpowiednią zniżką/grupą na GoPOS. Dowiedz się, jak łączyć grupy ze zniżkami/grupami.

Przypisywanie zniżki na POS

Aby przypisać zniżkę, na otwartym rachunku w lewym, górnym rogu klikamy ikonę “Wybierz klienta” → Z listy wybieramy odpowiedniego klienta → potwierdzamy zielonym przyciskiem “Wybierz”. Po dodaniu klienta rachunek zostanie automatycznie obniżony.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?